This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Bij de Meerheide? Of welke straat? Mag je daar uberhaupt wel parkeren? Niet dat je straks een boete hebt.

Afgelopen jaren was het iig een drama om daar weg te komen zeg, niet normaal!

Zo weer thuis beland na wederom een geweldige Dominator. Beetje jammer van de file bij de afslag waardoor een reisje van normaal 1,5 uur ineens 3,5 uur duurde. Nog even een babbeltje met Maarten Nick Twan Niels en Mark gemaakt. En we waren zowaar binnen een half uur van het parkeer terrein af terwijl we tot het einde waren gebleven, dat was een wonder.

Ik ook want je weet dat je er bijna bent en toch duurt het een eeuwigheid. Was 2x zo erg omdat mijn bier al op was Gelukkig maakte het feest zelf alles dubbel en dwars goed. Blijft voor mij toch het feest van het jaar.

Wat een heerlijk feest was het gister, gelukkig was het weer ook iets beter als vorig jaar!
Wij waren binnendoor naar daar gereden geen last van file's oid. Maar we stonden geparkeerd op de parking van het e3-strand zelf en we hebben daar zo maar even 2.5u staan wachten voor er weg te komen. :s

Geen files gezien
Naja, op de heenweg stonden we erin, na 10min stonden we nog op dezelfde plek dus zijn we doorgereden naar belgie, daar omgedraaid, afslag eersel gepakt en de auto
in het dorp gedumpt. Vanuit daar naar Dominator gelopen (zo 3.5u bespaart als ik Bart mag geloven)

Helaas op de terugweg hadden ze hekken staan zodat je alleen naar de pendelbussen/touringcars kon. Als we naar Eersel wilden moesten we 4 a 5km lopen volgens de beveiliging/politie die overal stonden. Dat ging hem dus niet worden..
Op het industrieterreintje daar zijn we over een hek geklommen, door een (gelukkig droge) sloot met brandnetels van weet ik hoe hoog en daarna een talud op. Over de autoweg naar Eersel gelopen
Ik was gisteren rond dezelfde tijd thuis als dat ik vorig jaar van het terrein af reed :')

Zei iemand trouwens nog 'hoi' of in die trant tegen me rond een uurtje of 6 links voor bij de main?
Ik heb nl geen idee meer wie het was en ik was druk bezig om iemand te zoeken :+

Last edited:
Was top feestje maar wat was dat verkeer extreem slecht geregeld zeg. Kwamen wat later aan rond 1 uur ongeveer afslag genomen eersel. Werden we terug snelweg opgestuurd richting hapert.

Dat grapje heeft in totaal 4 uur geduurd voor we op het terrein waren, eerst op de snel weg extreem lang vast gestaan op de vluchtstrook. Omdat van die aso's het nodig vonden niet achteraan te gaan staan in de rij maar gewoon iedereen in te halen en bij afslag in te voegen duurde het een eeuwigheid. Hoop dat ze volgende keer toch een verkeersregelaar zetten met een pijl verplicht invoegen dan krijg je dit soort acties niet.

Eindelijk de afslag in zicht rijden we er af staat er nog een file binnendoor tot zo ver ik kon kijken. Na het feest besloten om het feestje maar even 1,5 uur langer door te trekken op de parking ipv in de file te staan. Wel nog een gelukje toen we besloten te gaan rijden ging vlak naast ons opeens een nieuwe poort open waardoor we direct de weg op konden en snel weg waren.

Vond wel echt top feestje vooral de laatste 45 minuten heb ik geen seconde stil gestaan. Met als gevolg dat ik erna mijn benen amper nog voelde 8P maar het was wel de moeite waard

Morgen op vakantie en erna op naar Decibel. Hoop wel dat ik nog even kan slapen want de after is een beetje lang doorgetrokken maar heb nog energie

Verkeer was idd een ramp ja, na afloop zijn we hier een daar nog ff blijven hangen. Daarna konden we lekker doorrijden

Was overigens wel weer mooi feestje, perfect weer ook!

Zo echt wel, weer was geweldig. Trouwens ook nog een paar keer die 16mm tent met de early ingelopen, man man wat was dat een geweldige sfeer