This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Ik kon toen iig geen weekendretour meer halen, die zijn er volgens mij niet meer? Dan moet je als je aankomt in Amsterdam alvast een kaartje terug halen voor zondag (ipv zaterdag), scheelt je weer een paar uur in de rij indd

Lag het toch niet aan mijn toestand tijdens het kaartje halen

Veel plezier vanavond mannen, drink er 1 of 2 voor me

Ik ben weer thuis, was leuk maar kon er niet helemaal in komen op een of andere manier.

gf was er ook vrij snel klaar mee en mijn knieën lieten het al snel afweten.

Ik word oud.

Heeft daar niks mee te maken hoor... XQ D-Block & S-te-Fan en XQ Noisecontrollers waren ook dik en daar denk je net zo over :+

Niels Geusebroek was er ook, en heeft live gezongen

[video=youtube;wMWnkw9kAi0]http://www.youtube.com/watch?v=wMWnkw9kAi0&list=LLs1206pNE2PGqCUAaFaQMwA[/video]

9||6

Hoop niet dat dit een flauwe grap is :~

Edit: Hoor net dat Thunderdome onder Q-Dance door gaat. Ben benieuwd

Attachments

• 601132_509213955790430_641755564_n.jpg
    87 KB · Views: 97
Tickets binnen voor: Reverze, Kings of hardstyle, Qapital, Knock-out, Dreamfields & NRG
Alleen nog Bass academy en loudness scoren binnenkort

Leuk filmpje Maak jezelf maar weer helemaal gek

[video=youtube;La7sIDmip7o]http://www.youtube.com/watch?v=La7sIDmip7o[/video]

Vanavond een keer een avondje in de buurt rammen, Vendetta :# Wat een heerlijke sfeer hangt daar elk jaar ^.^

Een grote grap wil ik niet zeggen, eerder een fopje
Het was de laatste Thunderdome onder ID&T. Nu kon ID&T daar nog een paar zakken geld uit trekken door niet te vertellen dat Q-Dance dit allang had overgenomen...
Kan er ook weinig mee zitten hoor, had m'n kaartje lekker optijd dus niet schandalig veel geld voor neergelegd.
Waar kan ik trouwens ergens livesets van Thunderdome vinden die niet met een Nokia 3310 zijn opgenomen?

Wanneer is de volgende loudness? In april ofzo zeker?

Van TD onder q-dance heb ik nog niets gehoord.. Heb alleen bericht gezien van TD dat de fbpage over een reunie fake is.