Pff zaterdag naar Bass Academy geweest in de Hemkade, wat een aanrader zeg, zit nog steeds na te genieten
Volgend jaar zeker weer, de line-up was ook echt gruwelijk
1e kerstdag was adaro hier in de plaatselijke toko. Hij begon heel soft, maar na een half uurtje kreeg ie volgens mij door dat er behoorlijk wat die-hards binnen stonden. Laatste uurtje gingen de rauwe platen er niet meer af en het tempo ging hoger en hoger
Beetje jammer dat de 'lokale helden' een hhz/wildstylez/brennan heart setje neerzette :')
Niet mijn smaak maar dat wist je al he Als jij je maar vermaakt kerel!
Maten van mij gaan ook, paar M&Ms naar binnen en iedereen vermaakt zich wel toch? Genoeg bekijks in ieder geval.
Morgen hier lokaal een feestje met oa. B-front en radical redemption, Voor mij hoeft het geplingel ook niet meer.
Wordt sowieso weer lekker maaien, nu alleen nog die verdomde verkoudheid zien te lozen...
Niet mijn smaak maar dat wist je al he Als jij je maar vermaakt kerel!
Maten van mij gaan ook, paar M&Ms naar binnen en iedereen vermaakt zich wel toch? Genoeg bekijks in ieder geval.
Morgen hier lokaal een feestje met oa. B-front en radical redemption, Voor mij hoeft het geplingel ook niet meer.
Wordt sowieso weer lekker maaien, nu alleen nog die verdomde verkoudheid zien te lozen...