This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
ben niet te missen natuurlijk

True!
Ga je 24dec naar conquest bart? Is voor jou nog redelijk in de buurt
Tenminste, weet niet of je The-Site kent (wuustwezel) maar daar liepen ook altijd van die koekwauzen rond uit steenbergen/halsteren/tholen etc 8P

Conquest staat in de planning ja , ben jij dr ook?
En Highstreet is kleine 3 kwartier rijden ofzo. Ga al 3 jaar achter elkaar naar Conquest.Bevalt altijd prima.
Haha en die koekwauzen die daar rond liepen die ken ik ook wel. Daar ben ik nog een normaal mannetje bij als ik die er soms bij zie lopen

Relaxed! Ja man, ben er ook. Voor mij is het 10minuten ofzo :+ Ran-D & Adaro 1.5u samen als ik pf mag geloven
wel nice, vorig jaar was dat zany & B-front volgens mij.. ging wel lekker toen ^^

TD wordt een 'last call' denk ik.
Pokkekerstherrie is wel een zekerheidje. Zolang ik zo min mogelijk van die hele kerst meekrijg hoe beter. Moet nog iets hebben voor 2e kerstdag.. Tips?

Maar doen we een poging tot meeting ?
uurtje of 2 net als meestal?

Zal zometeen ook eens ff om de kaarten voor Thunderdome lopen, voor ik het weer vergeet

Denk 't ook niet nee. Maar er zijn nog wel een aantal mensen uit Lochem vanavond :+

En wat betreft die meeting morgen. Prima, waar?

Status
Not open for further replies.