Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Hoorde trouwens wel dat t geluid in zaal 2 vrij beroerd was inderdaad :L, maar dat klopt dus ook volgens b2s:

"Technische storing tijdens Loudness"
"Door een technische storing tijdens Loudness in het geluidsysteem van area 2, was het geluid daar niet meer goed af te stellen en daardoor onder de maat. Het motto bij b2s is niet voor niets geen goed feest, zonder goed geluid! Bij het volgende b2s evenement in de Maassilo zal er een compleet nieuw geluidssysteem ingezet worden waarbij het geluid weer conform b2s maatstaven is."

Last edited:
Vorige X-clusive ben je ook geweest he Erwin?

Maatje van me zeurt me kop gek over dat ie daarheen wil, is dat de trip + geld waard vanuit Twente? :P

[ir]http://img823.imageshack.us/img823/1992/tjae.jpg[/ir]

kon t niet laten :+

Florissante foto's moet ik zeggen!

whahahahah :p doet me denken aan deze foto

stenwous2.jpg

Vorige X-clusive ben je ook geweest he Erwin?

Maatje van me zeurt me kop gek over dat ie daarheen wil, is dat de trip + geld waard vanuit Twente? :P

Jep, ben op X-Qlusive Holland, D-Block & S-te-Fan en Italy geweest :P

HMH is gewoon een superlocatie met een geweldig geluid! Dus ja, het is het zeeeeker waard! :winner:

1e :D

Mijn 5e alweer :P

Dit jaar ook best weer een heerlijke line-up, enkel jammer dat korsakoff derin staat.

Lekker terror setje van Drokz :love:..., D-Passion vs Promo :W en Partyraiser vs Unexist hopelijk als afsluiter :~

/
Woepwoep....ticket binnen voor Skrillex @ HMH 28 april 8)

Last edited:
Jep, ben op X-Qlusive Holland, D-Block & S-te-Fan en Italy geweest :P

HMH is gewoon een superlocatie met een geweldig geluid! Dus ja, het is het zeeeeker waard! :winner:

Baal nog steeds dat ik xq holland gemist heb! 8P
xq hhz, Fusion the next level & qore.. wat een geluid!

Status
Not open for further replies.
Back