This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Net ff gekeken van de paar foto's die ik gemaakt heb is alles zowat mislukt wazig en op elke foto rode ogen. Heb me iig wel goed vermaakt ondanks het voornamelijk Hardstyle was

Wel netjes van ze dat ze ons een boete bespaard hebben Reden 130 op een stukje waar je blijkbaar 90 mocht op snelweg. Alleen waarschuwing gekregen en blaastestje.

Op naar Pandemonium echt zin in

Ik vond qlimax weer super
Alleen tegen het eind toch iets te knetter.... van slechts een half speakertje.

Qlimax was weer stuk beter als vorig jaar, alleen de aankleding miste wat.
Heb me weer prima vermaakt in ieder geval

Half speakertje is nog aardig wat

Na gelukkig stuk eerder klaar te zijn met werk toch mooi nog een stuk van Frenchcore svp mee kunne pakken

Werd erg goed gedraaid in de Frenchcore, Hardcore niet bijzonder veel van mee gekregen.. The Speed Freak zetten heel dik setje weg!
Sfeertje was wel oké, wel weer erg veel drugskoppen maar das eigenlijk altijd wel in die tent.

Die speakertjes zin idd vrij heftig op Qlimax ook voor het eerst gehad. Maar ben na 2,5 door gegaan op de pep voorlopig ff geen pillen voor mij weer voel me dag erna toch altijd vrij rot

Inderdaad met Sunday Raw werd niemand gefouilleerd mochten zo doorlopen

Is inderdaad een lachertje.. Zaterdag ook zo, keer voelen langs me armen en broekzakken en mocht doorlopen.
In de tijd van Happy Dayzz werd er wel een stukje beter gedaan, echter zijn het nu de zelfde gasten aan de deur en is t een stuk minder.

Was overigens wel weer dik om weer eens op een feestje te zijn met een dedicated Frenchcore-area!

haha 2,5 speaker is om en nabij 500mg

Afgelopen Hardbass was pas erg 6,5 fastforward Maar op een gegeven moment merk je niet meer veel ervan als je nog bij pakt. Dan ben je toch al zo knettervaag. Maar volgens mij heb ik het zo ook flink verneukt eerst pakte ik altijd erg veel. En nu voel ik er nog maar weinig van. Na knockout ben ik overgestapt op pep omdat ik me van pillen elk feest toch vrij verrot voelde.

Had er 7 bij en een halfje aan een maat gegeven. De rest had ik dus mooi zelf opgegeten 8P

Was zo vaag dat ik scheen te denken als ik een nieuwe bijpakte ik me weer goed voelde.
Laatste 3 uur van Hardbass kon ik dus ook niet meer echt veel.

Erna op Knockout nog een soort gelijke avond gehad. En erna maar besloten om het niet meer te doen haha. Sinds dien gebruik ik meestal pep. Krijg ik teminste veel energie van en word niet zo vaag.

Zelfde hier, afgelopen zaterdag voor het eerst op een feestje wat pep gedaan ipv pillen.
Beviel me eigenlijk wel goed. Zelfde als hierboven, genoeg energie en gewoon helder.

X vind ik laatste tijd eigenlijk een stuk leuker wanneer met paar maten thuis.

Heb me ook meer dan prima vermaakt bij Frenchcore SVP. Alleen jammer dat je om 4 uur denk: ''Ooooh we zijn pas op de helft!'' en voor je gevoel een kwartier later sta je buiten op de trein te wachten...
Vond het alleen beetje tegenvallen dat het rond een uur of 6 al erg rustig werd. Werd ook wel goed gedraaid vond ik, alleen jammer van Noisekick. Wat moet je nou met die muziek, daar kan ik dus echt niks op he8P

Status
Not open for further replies.