This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Ik ga niet meer bart.. Ik mag zondag om 06.30u beginnen met werken en al zou ik in 1 keer doorgaan dan nog moet ik daar om 5uur/half 6 weg :')

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=qktXQ2jpgzQ&feature=related"]Gessel Open Air 2011 - YouTube[/ame]

Alle vrachtwagens worden met elkaar doorgelust.
(gessel is moergestel met carnaval btw)

Mc Da Syndrome is ook een toffe gast!

Denk dat ik niet naar Hardbass ga. Totaal geen zin en 't Gelredome is imo echt een schijt locatie.

Je wordt oud Erwin :+ Ben zelf ook een keer of 5 in het Gelredome geweest. Word er niet echt warm van!

Gelredome is niet veel inderdaad, maar ligt ook in arnhem.

Zaterdag naar Xxlerator raw geweest, dat was dus echt weer topfeest. Heerlijke sfeer en geniale setjes. Werd weer een keer tijd om naar hs feest te gaan, maar werd aangenaam verrast door alle nieuwe producties. Zeeer geslaagde nacht gehad.

Zaterdag naar Xxlerator raw geweest, dat was dus echt weer topfeest. Heerlijke sfeer en geniale setjes. Werd weer een keer tijd om naar hs feest te gaan, maar werd aangenaam verrast door alle nieuwe producties. Zeeer geslaagde nacht gehad.

Zeker, heb me ook prima vermaakt daar

Je was er ook? Heb je niet gezien, sunde! Ik stond hele avond links halverwege. Jij boven?

Ook mijn eerste keer
Ik kijk er echt naar uit! Mijn eerste en laatste feestje was afgelopen jaar decibel en was echt super dus nu maar eens Hardbass!

Zou kunnen haha, moet ook ffe kijken wat de 3 andere vrienden van me er van zeggen haha anders kan ik ze gaan zoeken xd

Status
Not open for further replies.