Net terug van Inception, in crystal venue. Moet zeggen heb me goed vermaakt daar werd voor hardstyle wel aardig hard raw gedraaid En op einde nog mooi even wat hardcore
Nou op na Hardbass volgende week, maar heb weer echt zin in een goed Hardcore feest.
Net te horen gekregen dat we morgen al om 9 uur vertrekken naar Hardbass. De bob is bang dat het glad gaat worden
En word haar 3de grote feest en wil geen moment missen, word lange nacht dus. Wie van hier gaan er nou allemaal precies?
Net te horen gekregen dat we morgen al om 9 uur vertrekken naar Hardbass. De bob is bang dat het glad gaat worden
En word haar 3de grote feest en wil geen moment missen, word lange nacht dus. Wie van hier gaan er nou allemaal precies?
Sjors je was future;shock geweest dus. Ook bijna heen geweest tot de bob afhaakte
Meeting uurtje of 2 rechts achterin als je met je neus richting podium staat? Altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen van het forum toch? Dus Svenn ook komen
Haha ik ben er ook. miss als ik tijd heb dat ik ook kom. rechts achterin is bij de wc.s toch? Heb ook witte speakers.. dusjah. doe een grijs shirt aan met v hals.