This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Wat is 't nou, vooraan of achteraan 8P

Ik loop btw in een zwart shirt met achterop in 't geel de tekst "Goed goan!" :+

dnstal je komt maar gewoon haha. Word zo opgehaald en dan uurtje rijden en we zijn er nu ff pils drinken met m'n opa whaha.

2uur oude tijd maar aanhouden?

Last edited:
Ik zit er momenteel echt helemaal door heen x(

Wat een helden feest joh..alletering . Totaal geen happydepeppyklapeensinjehandjes hardcore gehoord, zoals het ook hoort op een hardcore feest.

was echt heel vet. ging er al met goede hoop heen. maar het heeft al me verwachtingen waar gemaakt. Weer heerlijk veel mensen in de zeik zitten nemen. en ben goed losgegaan.

aan het einde lopen we naar buiten. gaat er ouwe kerel bij de draaideuren zitten scheiten. kwam niet meer bij. snap echt niet dat mensen zoveel nemen. ben blij dat ik nooit zo bij loop. je staat echt voor lul.

Hahahaha, dan voelde ik me nog minder voorschut lopen met me scheve bek. Kom net thuis mijn moeder was net wakker doet de deur open en het eerste wat ze zegt JESUS wat zie jij dr uit8P
Maargoed op de meeting weer een paar nieuwe gezichten bij de namen gespot

Foto zal morgen ofzo wel online staan drop ik hem gelijk hier.

Je kon ook precies zien wanneer het bij iedereen inklapte. Van half 12 tot 1 liep iedereen er nog redelijk normaal bij en daarna zag je praktisch iedereen met een scheve bek en pruilbekkie staan.

Verder echt prima vermaakt, enige wat ik klote vond was dat ik de ene keer bruisde van de energie, en even later zo lamlendig als wat in de poten was. Mja uit eindelijk toch lekker los gegaan tot 6 uur :W

Last edited:
Heb helaas de meeting gemist wel echt jammer

Had andere zorgen mijn broertje was gepakt en zat op politie bureau. Hij was al binnen en was zijn oordopjes uit een plastic buisje aan het halen waar die in zitten.

Toen had een beveiliger dat gezien die dacht blijkbaar dat het pillen waren of iets. Moest hij mee na achter toe en kon die zich helemaal uitkleden.

Had 2 pilletjes bij in totaal en werd gelijk afgevoerd na politie bureau in Utrecht. Rond 02:00 nieuwe tijd kreeg ik opeens pas bericht dat hij mocht gaan als die 240 cash meteen betaalde.

Toen is die gelukkig nog kunnen komen heeft wel nieuw kaartje moeten kopen ma toch nog even mee kunnen feesten. Zo iets verziekt helaas de avond in begin wel even zit je toch echt met een rot gevoel.

Gelukkig erna wel nog wel een leuk feest gehad nu lekker aant afteren nog in Hotelletje

Status
Not open for further replies.