This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Aftermovie Q-Base, btje kort helaas:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hHEdPaMNluo"]Q-BASE 2011 - After Video - YouTube[/ame]

Vond hem ook nogal kort :S Ach zolang de DVD maar de moeite waard is

Iemand een idee wanneer de line up voor qlimax bekend word gemaakt?
Gezien het gelijk met masters in belgie is.

Last edited:
Haha je overleeft het wel hoor Laine. Ook weleens met mijn zatte kop na een feestje op vrijdag op het werk verschenen. Vanavond hardstyle feestje hier in de buurt

Ik ga voorlopig ff kalm aan doen. Heb zitten rekenen wat 't me dit jaar alleen al gekost heeft Moet je niet aan denken, I know :+ Maar kan 't geld nu wel ff ergens anders voor gebruiken

Vanavond ook geen Dangerouzmind dus

Wat geven jullie nou uit op een festival aan muntjes eigenlijk? Ik moet iig minder gaan halen, want ik haal altijd teveel en houd dan weer over. :|

Kocht meestal altijd voor 80 euro aan het begin. En dan denk je op het einde zo mooi mijn muntjes op. Kom je thuis check je je zakken even en vind je nog voor 20euro munten

Dus vanaf 2 maanden geleden begin ik gewoon met 50euro aan het begin en als het nodig is haal ik wel bij

Heb hier een mooie glazen pot voor mijn raam staan vol met munten van allerlei feesten. Met een waarde van ong 150-200 euro:X

Ik haal altijd voor 20 euro Als 't op is haal ik wel weer nieuwe.

Ik kocht er eerder ook altijd veel te veel. Ik heb dus ook een glas staan met voor bijna €100,- aan munten :+

Is nogal dom om meteen voor 80 euro te halen, ik begin meestal met 20 of 30 euro.
Heb ik daarna nog nodig ga ik nieuwe halen

Ik ben ook niet een van de slimste, maar is meestal voor mij en mijn vriendin En als ik wat op heb drink ik aardig wat. En dan vaak geen zin om 3 of 4x op en neer naar een muntjesbalie te lopen. Wat ik achteraf dus beter wel had kunnen doen

hm, dat klinkt wel schappelijk idd. Q-Base begonnen met €50, twijfelden nog of minder niet beter was, maar voor 14 uur feest leek het wel ok.
Uiteindelijk dus nog de munten aan Flügels staan opmaken, die kun je iig nog mee naar huis nemen (drinken/eten was niet echt meer im frage op dat moment...)

Kortom: voortaan maar €20/€30 beginnen!

Status
Not open for further replies.