This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
ik heb besloten niet naar defqon te gaan,dus daarom heb ik 2 extended kaarten over.
bij intresse ff pbtje
 
Ik ga dalijk maar eens richting bassrulers, eerst ff mijn maag vullen en dan stap ik in de auto.
 
zo emporium is wel goed bevallen, alleen rete druk bij de hardstyle hardcore en early, dus maar veel heen en weer gelopen
 
Bart nog ff gemeet op bassrulers. Was wel leuk feestje opzich, alleen de hardcore tent was erg druk.
 
Emporium was wel geslaagd, maar hing imo wel een beetje agressieve sfeer.. Werd een jongen voor m'n neus door 3 lui in elkaar geslagen, hele kop kapot en onder 't bloed :X
 
Maatje van mij is ook gepakt toen hij bier ging halen, zon anabolen sjonnie had zn bier gejat, maatje zei der iets van en toen vlogen ze meteen met groep boven op hem. Gaat nergens meer over. :Z
 
Bart nog ff gemeet op bassrulers. Was wel leuk feestje opzich, alleen de hardcore tent was erg druk.


Kwam omdat het daar meer beukte :#
En op de hardstyletent stond de hele dag die koude wind op dus als ik daar naar binnen ging mooi vestje aan.

Verder leuk feestje maar vorig jaar ging er een beter sfeer , kwam waarschijnlijk door het weer.
 
Kwam omdat het daar meer beukte :#
En op de hardstyletent stond de hele dag die koude wind op dus als ik daar naar binnen ging mooi vestje aan.

Verder leuk feestje maar vorig jaar ging er een beter sfeer , kwam waarschijnlijk door het weer.

Dat is ook de reden dan ik daar 90% van de tijd daar aanwezig was
Weer was klote, maar gelukkig was het droog.
 
Veel vechtpartijen idd op emporium maar zeker een dik feest! Twan nog ff gemeet, en zag plant nog een x voorbij huppelen.. Was jij met Bart en daffie ook?

TNT, psykopunkz, zatox en zany klapte er ff goed op! Genoten!
 
Kheb helemaal niets mee gekregen van die vechtpartijen! De hele dag heerlijk bezopen rond gelopen, was echt een tof dagje !

Was niet met bart en daf maar heb wel een tijdje bij hun gestaan ja !
Twan idd ook nog gezien, of ik er meer heb gezien week niet meer, haha..

Wel genaaid dat ik gister nog van 9 tot 23 heb gewerkt en vanochtend ook gewoon weer om 9 de wekker ging, bleeegh!
 
plantje ook nog even gesproken in Hardcore tent, ook geen enkel vechtpartij gezien en vond de agressieve sfeer ook wel meevallen eigenlijk. vond het weer een top feestje! op naar volgend jaar.
 
Ook geen vechtpartij gezien, alleen maar gemoedelijke mensen om me heen gehad
Jmmr van de regen, maar heb me prima vermaakt!
Weksel, plantje, erwin, sjeng en chloe nog tegen gekomen.
 


Hierbij me flyer voor onze laatste vol gas! editie voor de zomer stop..

Gaan er mensen nog Donderdag naar Bloody Thursday ?
 
Status
Not open for further replies.