This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Meeting op decibel =D Plant herken ik vast nogwel als de herrinnering aan masters niet te vaag is moet goed komen denk
 
Die kans zit er wel in jij bent alleen meer van de House toch ?

Klopt, maar op 7th sunday, wish en waarschijnlijk mysteryland aanwezig
Zie trouwens staan dat je twijfelt tussen wish en last world.

Wish is baaaasz weet niet of je er al bent geweest in voorgaande jaren?
 
Hier ook soort van. Lekker op het fietsje.

Hoe hard gaan die kaarten tegenwoordig? Want met die UDC feesten is het vaak zo dat ze vlak ervoor een hele shitload aan kaarten weggeven en dat de prijzen op mp daarna kelderen. Is dat bij GZ ook zo?
 
Nog mensen naar fusion of dance zaterdag?
Line-up is weinig bijzonders maar het weer ziet er wel super uit zeg.
 
Vanavond naar zevenbergen...

Jongens die ik ken van feesten hebben een eigen feestje georganiseerd, hardstyle/raw hardstyle en hardcore. ook tek maar dan ben ik er nog niet

http://partyflock.nl/party/198992:Xtreme_Sounds.html

Ik gaat ook, maar dat zou je wel hebben begrepen. Ben echt kapot van me werkvakantie. Maar kan het niet maken, om bij me vrienden hun eerste feestje er niet bij te zijn.

Hoop in ieder geval dat ze genoeg bezoekers hebben om de kosten rond te hebben. Maar dat zou wel lukken als onze hele vrienden groep er is
 
Hier ook soort van. Lekker op het fietsje.

Hoe hard gaan die kaarten tegenwoordig? Want met die UDC feesten is het vaak zo dat ze vlak ervoor een hele shitload aan kaarten weggeven en dat de prijzen op mp daarna kelderen. Is dat bij GZ ook zo?

me to, fijn op de fiets.
Heb er wel zin in,

Eerst emporium, dan GZ en dan mysteryland.
 
Status
Not open for further replies.