This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Mensen die zaterdag nog naar A Decade of Enzyme gaan in Zak?

Wat heb ik daar zin in zeg, eindelijk weer een keer heerlijk naar de klote gaan op me favo muziek 8)
 
Hoe zit het eigenlijk als je een kaartje voor bv Sensation koopt op marktplaats. Kan je daarmee gewoon binnen komen legaal of zijn er allemaal trucjes o.i.d. die je moet gebruiken?
 
Kans bestaat dat de kaartjes meerdere keren verkocht worden, waardoor je dus kans hebt dat het kaartje geweigerd word en je niet binnen komt.

Enige oplossing is meteen als de deuren open gaan naar binnen zodat jij iig de 1e bent, of kaarten ophalen bij die persoon thuis.
 
Gewoon geen kaarten via MP oid kopen, eerder via partyflock kopen van een actief member, en dan niet iemand die pas net een profiel heeft:+
 
Heb wel eens via marktplaats kaarten gekocht. Wel gewoon zelf opgehaald. Doe 't liever niet zo, maarja als 't niet anders kan
 
9,50 euro dan vorig jaar, een beste stijging idd. Ik ga mijnes ook maar eens bestellen binnenkort, eerst nog even rondvragen wie er mee gaan.

Komt door die klote regering met verhoogde btw die vanaf juli ingaat.
 
decibel ook in the pocket! aardig lijstje nu .. emporium, harmony, 7th sunday, last world of wish, defqon, decibel, mysteryland
 
nog veel mensen naar harmony of hardcore?

mischien dat ik wel ga, kan wel wat afleiding gebruiken om mezelf even flink moet te maken en af te ranselen :#
 
Status
Not open for further replies.