This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Ik allebei de dagen, maat had kaartjes voor de zaterdag, ik de zondag. Ben benieuwd, niet echt feestje met imago of waar ik hoge verwachtingen bij heb, maar de line-up doet het hem wel iig
 
Ik ga alleen zaterdag, heb er wel zin in.
Ga met een maatje die eigenlijk nooit naar feesten gaat.
 
Ik skip intents
Kan geen kaartje meer kopen, dus heb maar andere plannen gemaakt.

Ik heb gruwelijk zin in emporium :W
 
Intents wordt hem hier ook niet, weekje later Harmony of Hardcore:W
Daarvoor misschien nog naar Alcatrazz Festival, en heb net kaartjes gekocht voor Last World. Voor die 11 euro kan ik altijd nog kijken of ik ga of niet:+
Dominator kaartje ligt hier ook al een tijdje, en zaterdag ook maar meteen kaarten voor Decibel halen...

Wel gek eigenlijk dat Decibel 7× duurder is dan Last World, terwijl ik me op kleine feestjes meestal dubbel zo goed vermaak
 

http://partyflock.nl/party/191843:WiSH_Outdoor_2011.html

Is dit geen alternatief voor Lastworld?
 
Opzich wel, alleen gaat er vanuit hier een hele grote groep mensen die ik ken naar Last World, en het is ook iets dichter bij (al scheelt het niet veel).
En Wish kost €40, Last World €11. Ookal is dat wel het laatste waar ik mijn beslissing van af laat hangen.
Dusss
 
Mensen die naar Bassrulers gaan op de 28e? Ik heb nog 2 kaarten over mocht iemand die nog willen.
 
Status
Not open for further replies.