This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
last-minute naar inception. Mooi gratis kaartje gekregen. Ben er nog niet voor in de mood maar dat komen binnen wel
 
Voor de gene die een Mysteryland early ticket willen hebben en zo verzekerd van kaarten:
Wanneer je nu op de site inlogt ontvang je er 1
 
Ik krijg toch wel heeeeeel veel zin in festivals als ik dit zie!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=JlvNTOFzNME"]YouTube - Decibel outdoor festival 2009 official aftermovie[/ame]
 
Nog ff over die gehoorbeschermers. Ik was zaterdag weer naar Scantraxx SWAT geweest. Vorige keer in Outland dagenlang last van mijn oren, dus nu Noizezz Green gehaald (24dB demping). Maar ik had dus nog steeds een enorme piep na afloop. :|

Zit nu toch wel te twijfelen om van die op maat gemaakte te nemen.
 
Jawel kempervennen
Noooh, daar woon ik:+
Vrijdag waarschijnlijk daar weer lekker op het strand liggen met een hoop vrienden!

Gaat er nog iemand naar Black zaterdag?


Ik had op Masters ook voor het eerst gehoorbeschermers, die Alpine Partyplugs. Heb ze na 10 minuten uit gedaan. Vond ze gewoon niet lekker zitten en verstond niemand meer.
Achteraf stond het geluid ook helemaal niet zo heel hard en helemaal geen piep gehad.
 
Noooh, daar woon ik:+
Vrijdag waarschijnlijk daar weer lekker op het strand liggen met een hoop vrienden!

Lol was nog wezen stappen in valkenswaard. Aardig eindje wandelen met je zatte klote naar de camping:+

Kaartjes voor bassrulers outdoor en intents festival ook weer in de pocket:W
 
Fucking veel zin in zaterdag! Loudness! 8)

Morgen misschien nog Dangerouzmind. En zondag misschien XXlerator
 
Status
Not open for further replies.