This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
net of dat zooitje je 7000 euro gekost heeft.
laat maar bonnetjes met datum zien.
en foto's

want dat kost je never nooit geen 7k

Juist,

Dat hele systeem is never 7k, of hij schept op, of hij is gewoon keihard genaait.

Volgens mij het 1e, want als je een beetje verstand van pc's hebt, en je de laatste ontwikkelingen etc weet, had je never nooit 2 van zulke videokaarten genomen voor zo'n bedrag, en al HELEMAAL niet zo'n processor. :X

Op korte termijn komt de nieuwe generatie videokaarten en de Quad core processoren, dan had je toch echt wel even gewacht.
 
Quadcore is naar mijn idee (nog) niet echt bedoeld voor de consument.
We benutten de snelste Dualcore processoren al amper..
8800GTX wordt wel echt een vette kaart die je met de games zoals Crysis etc ook wel kan gebruiken, dat stroomverbruik van dat ding alleen x|
 
fuck stroomverbruik ik wil dr wel 2

haha nee, ik heb met mezelf afgesproken 3 maanden geen hardware meer te kopen 8P
 
fuck stroomverbruik ik wil dr wel 2

haha nee, ik heb met mezelf afgesproken 3 maanden geen hardware meer te kopen 8P
Als je dat ding in SLI wilt en gaat overclocken, paar hardeschijven, dualcore processortje die ook lekker is overclockt dan is je stroomverbruik echt schrikbarend volgens mij.. Mag je wel een 650 watt voeding oid aanschaffen En dan heb ik er ook nog zo'n 2005FPW bij die niet al te zuinig is
 
7000 euro en wat is dat over een paar jaar nog waard?
Geen ruk. Processor alleen al geeft geen hond meer wat voor omdat de CoreDuo's makkelijk sneller zijn.. 7900GTX is binnen nu en een maand ook een stuk minder waard vanwege de komst van de 8-serie. Enige waar hij nog wat voor kan vangen zijn z'n hardeschijven en zn geheugen
 


Woepss foutje, hij is 5000 :L . Sorry, Komt vooral door de koeling.
Die was best wel prijzig, Het is niet het besten van het besten. Maar heb hem al een tijdje
 
Ik weet niet hoe duur de schijven zijn, maar zonder die schijven zit je net boven de 2000€ voor de rest.

Dus of die schijven moeten 3000€ zijn, of waar zit dat geld dan?
 
Status
Not open for further replies.