This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
bij norton staat er alleen dit bestand kan niet hersteld worden
ik ga hitman is even proberen bedankt in iedergeval

ik heb het weg gekregen met Prevx1 want hitman lukte het ook niet
 
Last edited:
7950 gt is er ook in 1 pci slot formaat als ik zo de website va xfx bekijk.., kan dezelfde echter niet vinden op pricewatch.

Heb nog ff gelezen over dat hdmi shit.. das gewoon een dvi kabel met ook audio signaal er in.. wazige bende

dit is dus niet waar, want een dvi kabel kan geen hd signalen ontvangen of verzenden, of hij zet ze om in gewone signalen, en dus heb je als nog geen HD kwaliteit
 
dit is dus niet waar, want een dvi kabel kan geen hd signalen ontvangen of verzenden, of hij zet ze om in gewone signalen, en dus heb je als nog geen HD kwaliteit
Hij heeft wel gelijk, DVI en HDMI zijn zo goed als gelijk, HDMI gebruikt een andere connector en heeft ook audio (Vandaar de andere connector), video signaal is exact hetzelfde.

7950GT in ouwe PCI formaat is bs.
Hij bedoeld volgens mij dat je een SLI opstelling kan hebben dat maar 1 PCI-e slot gebruikt (Maar wel de ruimte van 2 sloten in gebruik neemt).
7950 gt is er ook in 1 pci slot formaat[/b]
 
Wil binnekort me werkgeheugen uitbreiden, zit nu nog 256 (8P) in, maakt het uit of ik er 512 of 1 gb inzet (buiten de snelheid dan)??
 
Volgens mij had dat hdmi iets te maken met beveiligingen?

Dat is HDCP (High-Bandwidth Digital Content Protection) van Intel.

Wil binnekort me werkgeheugen uitbreiden, zit nu nog 256 (8P) in, maakt het uit of ik er 512 of 1 gb inzet (buiten de snelheid dan)??
Ja en nee, is geheel afhankelijk van jou eisen/wensen en het kunnen van je moederbord.
Met iets meer info is het mogelijk om beter advies te geven (Merk en Type moederbord) (Beter advies :? 'k heb nog helemaal geen advies gegeven ).
 

tsja wensen, ik speel counterstrike online, verder weinig nieuwe spellen, hooguit NFS e.d. Het word dus geen high-tech game pc

Weet nu alleen dat het een Gigabyte moederbord is, type heb ik thuis opgeschreven, gister toevallig update gedraaid, zal straks wel is kijken
 
Omdat je DVI naar HDMI kabels hebt


Dit plaatje bevestigt overigens ook gelijk dat dieselmaniac onzin uitkraamt.
Aangezien DVI geen HD zou aankunnen een HDMI wel.
 
vraagje

Zijn er ook programma's waar je MP4 bestanden mee kunt kijken:?
heb namelijk een concert gedownload maar kan het nergens mee kijken
 
Status
Not open for further replies.