This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
iemand die mij kan helpen?

heb vandaag een kabeltje gekocht zodat mijn lcd scherm (tv en playstation) nu ook op me laptop aan kan sluiten, alleen krijg ik wel beeld op me tv, maar heel raar vaag beeld, allemaal strepen, niet recht in beeld en af en toe staat er unsupport mode, iemand die mij kan helpen?

Niet echt te zeggen, geen spyware oid?

Martin. said:
Wat een onzin zeg. Bij mij op mn werk heb ALLE autocad pc's een 20,1" scherm.
Alleen maar lof daar.
Tuurlijk werkt een 20,1" scherm.
Maar hij had het over breedbeeld, en 19, 20, 21 of wat dan ook maakt niet uit.
Het feit dat het breedbeeld is is kut, omdat je rare resoluties heb en spellen vaak raar gaan doen omdat het een ongebruikelijke maat is

RRtje said:
Nieuwe laptop binnen voor studie..

Erg blij mee :W Alleen ik raad iedereen aan die een Dell koop, om zo snel mogelijk alle onnodige troep die er opstaat eraf te gooien.. Gvd wat irritant zeg 8P
Wil ook een laptop, jij hebt een T2400 cpu ofniet?
Zit zelf te denken aan de asus a6 met een t2300, 1gb, en 80 gb hdd
Of een turion x2 1,6 ghz, een tl-50 of tl-52 oid.
Laptops zijn duur

Ik heb sinds 2 dagen ook mn nieuwe laptop

Acer Aspire 5602

Intel Core Duo processor 1.66 GHz
1024mb DDRII-Ram
100gb HDD
Geintegreerde videokaart (tot 512mb)

Moet ook alleen nog bezig om alle standaard troep eraf te gooien, en alles van mn oude pc over te zetten..

Een 20,1" is breedbeeld wijsneus. En breedbeeld wordt telkens meer mainstream dus met spellen heb je praktisch nergens last.. Die supporten bijna altijd wel de breedbeeld resolutie. Dan heb je zelfs nog meer beeld dan de gamer met een normaal scherm

Mini-g said:
Heb nu 2 E6300's liggen, 4x 1GB Corsair Value, 2 el cheapo 775 borden, een 6600GT silencer en 7900GT..

ff beunen van het weekend

Ik ben benieuwd of die 6300 en 6400 nog een beetje clocken. In de meeste benchmarks levert die 2mb cache namelijk helemaal niet zoveel extra winst op.

Rudy_W said:
Ik ben benieuwd of die 6300 en 6400 nog een beetje clocken. In de meeste benchmarks levert die 2mb cache namelijk helemaal niet zoveel extra winst op.

Heb ze niet verder geclockt, moederborden waren erg budget.
Ze gaan ook meteen de verkoop in, ik heb deze week een jonge E6600

man, ik wil een week 27/28 mijn week 24 wil niet veel verder.
de E6300 is denk een goede cpu als je wilt overklokken, ik heb 100% overclocks op luchtkoeling gezien.

probeer je wel @ windows en niet op je tv
Er bestaan een programma om je beeld goed te krijgen, ik ben alleen de naam kwijt

zal even zoeken voor je

edit: powerstrip

Edit2: volgens mij werkt dit niet zo, we moeten eerst even weten welke kabel je gebruikt.

deze?
[ir]http://images.tomshardware.com/2005/11/23/pc_interfaces_101/vga-stecker.jpg[/ir]
of deze
[ir]http://www.zpluscable.com/images/products/cmd1889-dvi-end.jpg[/ir]
of deze?
[/img]http://www.dse.nl/~acehv/images/s-video.jpg[/img]

bij de laatste gebruik je 2 out. dat is klote ik kan me alleen niet voorstellen dat je tv out gebruikt met een lcd-tv

Last edited:

heb die flaptop ook (5600)

tips:

-gooi de windows drivers van je wireless kaart eraf, en download die van intel zelf
-alle acer zooi eraf (gridvista is wél handig, dus zou ik laten staan, en powerstation natuurlijk)
-download omega drivers voor je ati kaart

als je iets wilt weten oid, pm maar !

Mini-g said:
Heb ze niet verder geclockt, moederborden waren erg budget.
Ze gaan ook meteen de verkoop in, ik heb deze week een jonge E6600

Ik had eens zitten kijken op een paar sites (zie gamepc.com )

E6400 @ 2,13ghz haalt 97,4fps
E6600 @ 2,40ghz haalt 112,6fps
"E6400 @ 2,40ghz zou dus 109 moeten kunnen halen"

als je die 6400 @ 2,4 zou laten draaien (97,4/2,13*2.4=109) haal je maar 3 fps meer door die 2mb extra cache op die E6600. Als je dus voor een leuk budget een snelle pc wilt, haal je een E6300/6400 en clock hem een beetje over (2,8-3,0ghz moet op lucht vrij gemakkelijk lukken volgens mij) en je hebt een snelle (24/7) bak voor weinig.

Een overgeclockte cpu is in theorie iets sneller als zijn even snelle retail tegenhanger door de hogere bussnelheid

Moet die test een proberen hier @ 4 Ghz :W

weet iemand een simpel (liefst gratis eigelijk must ) voor het knippen van stukjes video.

heb de docu van steve irwin opgenomen maar veelste lang ingeprogrameerd dus wil het voor en het achterstuk er afknippen.

Status
Not open for further replies.