Niet echt te zeggen, geen spyware oid?Dennis said:vraagje:
Ik heb best vaak als iemand me op msn een link geeft, bv van marktplaats of forum bv dat hij wel de site opent, maar dan niet doorlaad? er staan dan gewoon lege vensters zeg maar. en die kan je ook niet sluiten, althans er gebeurd dan niks? weet iemand wtf dat is
Tuurlijk werkt een 20,1" scherm.Martin. said:Wat een onzin zeg. Bij mij op mn werk heb ALLE autocad pc's een 20,1" scherm.
Alleen maar lof daar.
Wil ook een laptop, jij hebt een T2400 cpu ofniet?RRtje said:Nieuwe laptop binnen voor studie..
Erg blij mee :W Alleen ik raad iedereen aan die een Dell koop, om zo snel mogelijk alle onnodige troep die er opstaat eraf te gooien.. Gvd wat irritant zeg 8P
Een 20,1" is breedbeeld wijsneus. En breedbeeld wordt telkens meer mainstream dus met spellen heb je praktisch nergens last.. Die supporten bijna altijd wel de breedbeeld resolutie. Dan heb je zelfs nog meer beeld dan de gamer met een normaal schermdartmaster187 said:Tuurlijk werkt een 20,1" scherm.
Maar hij had het over breedbeeld, en 19, 20, 21 of wat dan ook maakt niet uit.
Het feit dat het breedbeeld is is kut, omdat je rare resoluties heb en spellen vaak raar gaan doen omdat het een ongebruikelijke maat is
Titera said:Wat voor kabel? VGA? Ik denk zelf dat je met de refreshrate moet spelen
Mini-g said:Heb nu 2 E6300's liggen, 4x 1GB Corsair Value, 2 el cheapo 775 borden, een 6600GT silencer en 7900GT..
ff beunen van het weekend
Rudy_W said:Ik ben benieuwd of die 6300 en 6400 nog een beetje clocken. In de meeste benchmarks levert die 2mb cache namelijk helemaal niet zoveel extra winst op.
Big-Jay said:Ik heb sinds 2 dagen ook mn nieuwe laptop
Acer Aspire 5602
Intel Core Duo processor 1.66 GHz
1024mb DDRII-Ram
100gb HDD
Geintegreerde videokaart (tot 512mb)
Moet ook alleen nog bezig om alle standaard troep eraf te gooien, en alles van mn oude pc over te zetten..
dieselmaniac said:kirjg em alleen maar op 60 hertz, niet op andere, hoe verander ik dit?
Mini-g said:Heb ze niet verder geclockt, moederborden waren erg budget.
Ze gaan ook meteen de verkoop in, ik heb deze week een jonge E6600