This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
ik kijk eigenlijk nooit naar mijn temps, koud = koud maar als je kijkt geeft ai booster wel de goede weer geloof ik. je kan ook core temp downloaden, maar die schijnt net iets te hoge temperaturen weer te geven.

met stock koeler wel. vind het best warm eigenlijk voor 3Ghz
heb je zelf koelpasta erop gedaan? gebruik artic silver 5. dat scheelt een paar graden. aanbrengen ter grote van een rijstkorrel

als je goed had gelezen +). Ik heb die sonic tower erop zitten.
1 outtake aan de achterkant(12cm) en 1 intake aan de voorkant(8cm)
Dan zit me passief gekoelde 7600gt er ook ongv tegenaan. dus ik geloof die 60 eigenlijk wel

En ja ik heb as5 ertussen, alleen nog ff tussen de northbridge en southbridge doen.

was net thuis van nightmare outdoor

houd de temps van AI booster maar aan, die lijken me een stuk logischer dan 60 graden met een tower120.

owja, AI booster kan wel eens flippen qua temps
[IR]http://tweakers.net/ext/f/12aff788a5a255ce10a30e79e2b4d10f/full.jpg[/IR]

MSN weer aan de spacecake oid?
Werd weer zomaar offline gegooid en de ene seconde is het me firewall, daarna me internet verbinding, daarna is de service gewoon niet beschikbaar.

ff een gek vraagje tussendoor:
Heeft iemand ervaring met:

een aerox/runner fsow in gta vice city stoppen.

kan er geen download of wat dan ook van vinden eigenlijk..en weet eerlijk gezegt ook niet egt hoe het moet.

Zou iemand mij hier uitleg over willen geven?
Bedankt!

Mini-g said:
MSN weer aan de spacecake oid?
Werd weer zomaar offline gegooid en de ene seconde is het me firewall, daarna me internet verbinding, daarna is de service gewoon niet beschikbaar.
Als MSN down is ga ik gewoon altijd naar webmessenger.msn.com
Doet het altijd

mijn pc valt de laatste tijd om de haverklap uit..

ik denk zelf dat het mijn voeding is,,

temperaturen aangegeven door Everest zijn 30-35 graden voor de mobo/processor en 40-45 graden voor de hdd...
dit lijkt me niet te hoog oid..

Vraagje:

Is het mogelijk om een video out & audio out (van een camera) op mn laptop aan te sluiten.. dus via USB een video in & audio in aansluiting te maken.. Iemand id?

Marcel said:
mijn pc valt de laatste tijd om de haverklap uit..

ik denk zelf dat het mijn voeding is,,

temperaturen aangegeven door Everest zijn 30-35 graden voor de mobo/processor en 40-45 graden voor de hdd...
dit lijkt me niet te hoog oid..

wat is nou je vraag eigenlijk?
ik gok ook dat het je voeding is.

njah, wat het zou kunnen zijn idd...
en ik heb ff een voeding geleend, en hij valt nu niet meer uit

dit zal het dus idd zijn :winner:

Status
Not open for further replies.