Ik draai niet 24/7 systeem is er puur om over te klokken op het moment.
24/7 komt wel als ik ben uitgespeeld. (ik gebruik mijn P4 als werkstation, speel toch nooit games)
de E6600 kan trouwens makkelijk 3,4 Ghz stabiel 24/7 draaien met een beetje goede koeler (Artic tower 120 oid)
@ Nick, ik zou voor een Core 2 duo icm een asus bordje gaan, de P5W DH deluxe of P5B
verkijk je niet op de kloksnelheid. De E6600 draait standaard op 2,4 Ghz en is vaak sneller als de veel duurdere FX-62. (2,8 Ghz) Ik weet niet of in games de cpu de bottleneck gaat zijn met een E6600 en SLI opstelling. Met een Conroe (core 2 duo) kan niet op een normale manier SLI draaien en zul je dus 2 ATI kaarten in crossfire moeten draaien. 2 X1900XTX kaarten oid. Dit word ondersteund door het moederbord.
het geld wat je uitspaart met je FX-62 --> Conroe zou ik besteden aan een hele goede voeding ala OCZ gamestream/tagan van rond de 600watt.
Je heb trouwens niet zo'n snelle pc nodig als je een kleine monitor hebt en dus games op 1280x1024 gaat spelen, op 1900x1600 kan je deze kracht veel beter gebruiken (in combi met een 24" widescreen bijvoorbeeld) op een 17"-19" monitor heb je voorlopig genoeg aan een enkele videokaart.
ga je voor een enele videokaart, kan je trouwens wel de Nvidea 7950GX2 draaien op de P5W DH (P4B weet ik niet zeker)
van ATI is trouwens de X1950 gelanceerd. Ik weet niet waneer deze te krijgen is. maar wil je echt het maximale zou ik 2 van deze in CF zetten.
Denk dat je dan 1 van de snelste systemen van nederland heb
edit: proccesor keuze ligt er ook aan of je wilt overklokken of niet. Mijn E6600 draait sneller als een X6800 Extreme. Op die manier zou je ook veel geld kunnen uitsparen. neem er wel een goede luchtkoeler bij. Zoals ik hierboven al zijn, een E6600 draait zonder enig probleem op 3 Ghz en 3,4 Ghz is ook geen uitzondering. Scheelt je toch even 700 euro.