This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
genoeg voor 1M spi

4150 gaf errors
hier nog wat sappige foto's

[ir]http://tweakers.net/ext/f/8eb22fc89406cc01f75b619eaa4c2f09/full.jpg[/ir]

[ir]http://tweakers.net/ext/f/0e6b53145ca64bc8ccbedfa2507c3574/full.jpg[/ir]

zit geen kast omheen, en er zit een andere koeler op met een temperatuur/multimeter ernaast.

lijkt al snel high-tec, een pc zonder kast. en ja die koeler is een beetje groot.

Ik ben van plan een Samsung 205BW via de VGA poort van mijn laptop aan te sluiten (Lenovo Thinkpad T60 met ATI X1400), ik heb daar twee vragen over:

- Kan het kwaad om iedere dag de monitor aan te sluiten en los te koppelen? (slijtage van de connectoren?)

- Zal het beeld via de VGA poort zichtbaar minder scherp zijn in vergelijking met de gemiddelde DVI poort?

Alvast bedankt voor de evt. antwoorden

Ik heb laatst een nieuwe scherm gekregen, een samsung 940BF ("2ms"), deze zit heb ik even op mijn eigen pc gehad @ dvi maar kon totaal geen verschil zien als ik hem aansluit @ ouwe aansluiting.......
Gebruik mijn ouwe 913N trouwens gewoon weer, die is toch wat rustiger aan de ogen ofzo (kreeg de kleur instelling ook niet lekker voorelkaar op die 940).

Dat is inderdaad wel leuk, maar voor het gr000te leen ik gewoon de beamer van mijn vader . Heeft net een nieuwe (ouwe was gejat) die ook gewoon 1600*1200 kan draaien .

Wat draai je nu trouwens voor 24/7 met die E6600?

Jongens, wat zou voor jullie nu de beste processor zijn om te kopen? (De snelste etc.)

Trouwens, Dual Core is kwa kloksnelheid lager dan de singlecore's, klopt dat?

Ik zie al die dingen staan met 2.4 Ghz etc...

• AMD Athlon 64 FX 62 AM2 Dualcore processor
  • ASUS M2N32-SLI Deluxe Moederbord
  • 2x 1024MB DDR2-RAM Corsair TWIN2X1024-8500C5
  • 2x Geforce 7900 GTX SLI opstelling
  • 1x Samsung SP2504C 250Gb SataII

En dan de standaard meuq uiteraard zoals DVD speler etc.

Is dit een beetje iets waarmee ik een tijd vooruit kan?

FX62 is echt gigantische geldverspilling.
Prijs-kwaliteit verhouding om te huilen.
Beter ga je gewoon voor de Core2Duo.
Overigens mag je ook wel voor een knappe (Enermax, Antec etc) voeding kiezen met deze setup Denk aan 500-550 watt.

@Rudy
DVI en VGA heb ik ook nooit een verschil in gezien. Enige handige van DVI is dat je scherm automatisch op de goede resolutie enzovoort wordt ingesteld en het beeldvullend is. Ipv het eeuwige gekloot met die knopjes

Heb je de preciese naam van de vergelijkbare Core2duo?

Want op "Core2duo" vind ik niets

*edit*

de Intel® E6700 of E6800 Xtreme mischien?

Last edited:
Status
Not open for further replies.