This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
hoe zet ik mijn toetsenbord om naar Qwerty?
het is om een spel makkelijker te spelen, en kan ik altijd switchen tussen azerty en qwerty?

Toetsenbord indeling : Verenigde staten.

Dan kun je onderaan in de taakbalk dat icoon laten staan, en voor 2e toetsenbord indeling : Frans, kiezen.

net ff een xbox -> usb kabel, usb stickje en splinter cell besteld, let the softmodding begin +ralf+

je kunt em dus met deze 3 dingen + wat software "ombouwen"

hoi,

Ik heb een probleem met de volume control van mn pc, hij werkt namelijk nietmeer, ik kan mn geluid wel nog regelen met andere schuif balken maar dat is niet handig omdat ik die knop gebruik voor de "gain" van mn versterker die op mn pc is gekoppeld, hij doet het niemeer sinds ik een nieuwe skin heb geinstaleerd voor windows media player 9, de sony xplod skin, deze heb ik nu terug verwijderd maar hij doet het nog steeds niet.

hier is een plaatje van wat er nietmeer werkt

iemand die de oplossing weet?

ps: de schuifbalk doet het nog wel maar het volume word nietmeer aangepast

mvg

Last edited:
Even een vraagje over audio ter betrekking van me pc...

ik heb dit:
6-channel Audio
5.1 AC'97 Sound Controller with Realtek ALC655 CODEC
analog: line-out (6-ch), line-in, microphone, CD-in, AUX
digital: coaxial SPDIF-out

kan ik van die SPDIF uitgang een kabeltje trekken naar een coaxial spdif kanaal op een kwaliteitsreceiver en gaan alle signalen hier dan door heen?.. 5.1 dus zeg maar.
lijkt me wel toch?, soort van digitaal signaal wat pas later omgezet word door die receiver denk ik..

mijn probleem met video's niet af kunnen spelen in media center is nog steeds niet opgelost. Komt miss omdat ik geen tv kaart heb (en dus geen hardware mpg codec)?

nu even proberen onder windows vista, daar zit media center standaard bij ingebakken

Status
Not open for further replies.