Joene. said:Leuke laptop!
Aleen waarom pak je niet gelijk een laptop met dual core processor?
aangezien uitbreiden bij je laptop vaak vrij duur is etc..
Martin. said:Al die Acers gingen verrot bij ons op school dus ik kan dat echt niet aanraden
Tinne said:Jongens ik kom er dus niet echt uit...
Ik wil graag een MCE systeem. Alleen het tv kijken.....
LCD televisie óf een TFT erop aansluiten. Ik lees kwaliteitsverschil, verschillen in (be)kijkafstand etc etc...
De TFT (20inch) ism met TVkaart zijn goedkoper als de LCD tv`s die ik zou willen (philips). Ik kom dus TFT`s (20inch) tegen met allen een resolutie van 1680x1050 dit zal dus volgens Martin. kwaliteitsverlies opleveren.
Probleem is dat ik nergens een eenduidend antwoord tegenkom.
IK moet ook rekening houden met een (be)kijkafstand van 4/3meter.
Ik twijfel dus bigtime!
Advies/Ervaring is zeer welkom..
(nadeel van GoT is dat er zó veel staat...het sprak elkaar erg veel tegen)
Titera said:ga eens kijken, in een winkel als paradigit, daar staan media centers opgesteld.
het "nadeel" is dat je met een media center bent voorbereid op HDTV (misschien je tv kaart niet, maar je tv wel) als je hier normale tv beelden op kijkt heb je kwaliteits verlies, omdat je het niet volledig benut. maargoed, ga eens kijken naar een media center bij bv. paradigit. (see 4 your self. Ik kan ook bullshit lullen hoortis vrijdag en ik had geen zin om een lang antwoord te typen)
Rudy_W said:Kun je niet beter kijken naar een ~26inch tft tv van b.v. acer (zijn volgens mij wel te krijgen voor rond de 600 euro). Ik vind een 20 inch schermpje op 3-4 meter opzich niet overdreven groot.
- Q-Tec L-MD 350W Miditower front USB/Audio Black
- AMD Athlon 64 3800+, X2 Socket AM2,64bit,dual-core,box
- Aopen DVD-Rewriter Double Layer 16x DUW1616L Zwart / Zilver / Wit
- WDC / Maxtor 250 GB 7200 tpm SATA 8mb Cache
- Zalman Heat Pipe Harddisk Cooler ZM-2HC2
- BFG 7900GT 256MB,DVI-I,PCIe,Retail,HDTV 2xDL
- Asus M2V, AM2, K8T890, DDR2 ,PCI-X16,SATA
- Corsair DDR2-Ram 1024mb pc-667 / pc-5300 Cas 4
KevinvK said:am2 moederbord gaat niet samen met athlon64 ??
Rudy_W said:4540 in 06 is best leuk, in 01 is het gewoon brak