This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
EINDELIJK!!! een goeie mp3 splitter gevonden :W

eindelijk ff alle goeie cdtjes van 70 minuten ff in stukjes hakken , Cue Splitter :W

is gewoon freeware ook

Martin. said:
Al die Acers gingen verrot bij ons op school dus ik kan dat echt niet aanraden

op school gaan alle merken verrot.

heb nu ook ietrs meer dan een maandje mn Acer laptop, totaal 0,0 problemen mee, 2 jaar garantie op heel veel dingen, en supersnel..

het is de Acer Aspire 5601, dual core etc.. 1000e

Jongens ik kom er dus niet echt uit...

Ik wil graag een MCE systeem. Alleen het tv kijken.....
LCD televisie óf een TFT erop aansluiten. Ik lees kwaliteitsverschil, verschillen in (be)kijkafstand etc etc...

De TFT (20inch) ism met TVkaart zijn goedkoper als de LCD tv`s die ik zou willen (philips). Ik kom dus TFT`s (20inch) tegen met allen een resolutie van 1680x1050 dit zal dus volgens Martin. kwaliteitsverlies opleveren.

Probleem is dat ik nergens een eenduidend antwoord tegenkom.
IK moet ook rekening houden met een (be)kijkafstand van 4/3meter.
Ik twijfel dus bigtime!

Advies/Ervaring is zeer welkom..

(nadeel van GoT is dat er zó veel staat...het sprak elkaar erg veel tegen)

Last edited:
ga eens kijken, in een winkel als paradigit, daar staan media centers opgesteld.
het "nadeel" is dat je met een media center bent voorbereid op HDTV (misschien je tv kaart niet, maar je tv wel) als je hier normale tv beelden op kijkt heb je kwaliteits verlies, omdat je het niet volledig benut. maargoed, ga eens kijken naar een media center bij bv. paradigit. (see 4 your self. Ik kan ook bullshit lullen hoor tis vrijdag en ik had geen zin om een lang antwoord te typen)

echt qualiteit verlies heb je op 1650 natuurlijk niet, maar een normale film heeft een resolutie van 720*576 of zo iets dergelijks. Dat beeld wordt dus eigelijk volledig uitelkaar getrokken op dat computerscherm.

Kun je niet beter kijken naar een ~26inch tft tv van b.v. acer (zijn volgens mij wel te krijgen voor rond de 600 euro). Ik vind een 20 inch schermpje op 3-4 meter opzich niet overdreven groot.

Die MCEs draaien vaak met een 23+ scherm.

Rudy_W said:
Kun je niet beter kijken naar een ~26inch tft tv van b.v. acer (zijn volgens mij wel te krijgen voor rond de 600 euro). Ik vind een 20 inch schermpje op 3-4 meter opzich niet overdreven groot.

Ik wil ook niets overdreven groot

Lol, gisteravond de Sony Vaio besteld. En nog geen half uur later crashed mijn huidige pc (liep perfect de afgelopen 1.5 jaar.)

Zit nu op de desktop Vaio van mijn ouders.

Zo, pc is compleet. Wel leuk systeempje voor een tijdje.. En ja er zal vast alweer wat beters zijn, maar voorlopig kan ik er ws alles op max mee spelen.

KevinvK said:
am2 moederbord gaat niet samen met athlon64 ??

Tot nu toe draait het gewoon, dus lijkt me van wel

Kan het ook fout overgenomen hebben hoor , weet ff niet waar factuur ligt.

Last edited:
iemand hier verstand van 3d Mark?

heb hem net laten draaien op mn laptop, om gewoon is te kijken, maar wat houden die scores precies in etc?

Status
Not open for further replies.