Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn hotmail. Ik krijg 1x per week ofzo een spammail en deze wordt automatisch naar iedereen uit mijn lijst doorgestuurd!!
Ook als ik een nieuwe mail wil schrijven is er al een stuk tekst die ik elke keer moet wissen :? Hoe kan ik die oplossen?
Ik zie dit verschijnen als ik een nieuwe mail wil schrijven:
Dear friend,
This is the greeting from ELCTRADEW LTD.,one of the big Electrical wholesaler and Retailer in China.We mainly sell electrical product such as digital cameras, mobile,LCD TV,xbox, Laptops,DV,Mp4, GPS, please visit our website: www.egouc.com to find something you may interested and please contact us freely if you have any question, we will offer more competitive price and best service for business cooperation with you/your company.
Mail : export@egouc.com
MSN : egouc@hotmail.com
Thank you and best regards.
http://www.nu.nl/internet/2143156/windows-7-goed-ontvangen.html
Vandaag nog een nieuws bericht geplaatst over Windows 7
Als je een beetje had rond gekeken dan was het je zeker duidelijk geworden: Windows 7 = dikke prima!
Klopt, maar als ik in dit geval dan een laptop wil aanschaffen dan zoek ik eerst heel internet af naar reviews en meningen van gebruikers maar misschien is dat meer persoonlijk
Je kan ook een memtest draaien zonder je pc opnieuw te installen. Even een bootable usb stick maken en de bootable versie van memtest erop
Koop in iedergeval een router met N wireless. Ookal heb je nu geen apparaten die N ondersteunen. Dit word gewoon de toekomst (N wireless is ongeveer 4x sneller en heeft een stuk beter bereik).
http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnaGpwZGea/Vergelijkingtest_Acht_draadloze_80211n_routers/
Daar vind je een test waar een aantal betaalbare routers instaan. Ik zou zelf ook de voorkeur hebben voor een router met Gbit LAN poorten, maar als je amper wat over je netwerk stuur heeft dit niet heel veel zin natuurlijk....
Heeft er hier iemand toevallig nog IDE-PATA HDD's liggen? Ik zoek er enkelen van ~160GB of groter.
Sowieso als je amper data over je lokale netwerk verzendt, heeft een N router ook weinig zin...
Vinnie, ik ben ook op zoek naar een Router en mijn oog is op de Linksys WRT320N gevallen. Mooi ding, goeie prijs, komt ook overal goed uit de reviews.
Nu veel huizen door hun kabel/glasvezel providers boven de 50mbit komen, heeft het juist zin.