Het grote computer topic #5

Status
Not open for further replies.
Gamen doe ik niet of nauwelijks. Sowieso zou ik daar een andere pc voor hebben, dit is puur een MCE bak + server voor me.

Die AMD setup is geen budget setup hoor? Gewoon energiebesparend, aangezien zo'n ding veel/vaak aan staat, moet hij wel een beetje zuinig zijn.
Intel heeft wel een nieuwe NVIDIA 9300 chipset die wel interessant is:
http://techreport.com/articles.x/15690
Misschien leuk om dan iets met de interne GPU te doen en een losse grafische kaart.
 
Ik heb er een P5K-VM in, met 8600GT van MSI (HDMI), E8400, 2GB PC2-8500, 160GB HDD en een PC Power en Cooling Silencer van 420watt.

Puur omdat ik de meeste spullen had liggen / gekregen (MSI overklok wedstrijd)

Websites ed zijn prima te lezen, op 720p wel te verstaan, ik heb geen full hd tv.
De schijf is zo klein omdat ik alle films op een server ga zetten, via t netwerk 1080P afspelen gaat perfect trouwens.

Btw, de P4 kabel voor de CPU stroomvoorziening was echt _net_ lang genoeg. Die zit met spanning op de kabel in het bord.
Daar even op letten dus, de P4 kabel van die PC Power en Cooling is wat kort.
 
Ja vind het een vreemde vraag eigenlijk, omdat t geluid me meer af lijkt te hangen van de speakers / reciever. Het geluid is prima, hij hangt (tijdelijk) aan een Sony reciever met Kef speakertjes (2005.2 ofzo)

Volgend jaar ga ik kijken voor redelijk high end surround setje.

Ik mis btw wel een optische uitgang op het moederbord, ik heb wel een coax spdif uit. Maakt dit wat uit qua kwaliteit?
 
Ik wil een TV kaart in mn PC doen, zijn hier nog do en donts voor? Kaartjes met afstandsbediening beginnen bij 30 euro geloof ik...?
 
yeah, heb nu XP @ FAT geinstalleerd (maatje had em op NTFS er op gezet :p) nu is ie gelijk een stuk sneller :W:p

ding komt mooi in de auto aangesloten op AUX poortje van de radio met 320gb usb :D
heb nog een laad kabel liggen met dezelfde aansluiting, hoop dat ie werkt :p
 
FAT32 is behoorlijk waardeloos omdat het geen bestanden aan kan groter dan ~4gb. Images van laat ik zeggen een dvd kun je dus niet uitpakken 8P.
 
hoeft ook niet, maar lees overal dat fat sneller is op zon klein ding..
ik ga em tog alleen maar gebruiken voor winamp :)
 
Heb je gewoon analoge tv?
Vroegah, was de haupagge MCE 150 goed, heb geen idee hoe dat nu is.

Nou mn TV wil ik de kamer uit, dus ik wil hem gewoon via mn Samsung beeldscherm laten lopen, maar dna heb ik dus een ingang nodig voor de kabel van UPC.
 
ik ben er niet zo in thuis sjoerd. Vroeger was die kaart die ik eerder noemde goed.
Werkt prima icm met windows media center / team mediaportal.

Als je ook wilt opnemen kan je ook de MCE 500 pakken.

Misschien zijn er ondertussen betere modellen uit...
 
Heren, ik wil een document exporteren alleen krijg dan een error m.b.t. geinstalleerde fonts. Het document zelf kan ik NIET aanpassen. Ik ben op zoek naar de volgende fonts:
Arial Bold (truetype)
Helvetica (truetype)

Heeft iemand deze nog liggen of weet iemand waar ik die kan vinden?
 

Ja, zoals Remco zei.. los te bestellen op highflow.nl (als je die cpu koel blokken bedoeld)

Maar dan kan je net zo goed Remco's setje nemen die heeft standaard al een goed cpu blok!;)

En een reservoir en pomp in 1 is niks slechter als een reservoir los (andersom ook niet)

Ok super. Jullie beiden bedankt jongens. :* Ik ga eens wat verder rondneuzen op sites etc. Wil eerst wat meer info verzamelen voordat ik eraan begin. :)
 
Ok super. Jullie beiden bedankt jongens. :* Ik ga eens wat verder rondneuzen op sites etc. Wil eerst wat meer info verzamelen voordat ik eraan begin. :)

Echt enorm makkelijk, als je een CPU koeler kunt monteren kan je ook dit. :+ :W
 
Haha ja. Even nog paar kleine vraagjes. :*

Die langere boutjes van die radiator en fan , zaten die erbij ? En die fan , is die echt luidruchtig ? Past een andere fan ertussen ?

Dat was t voor nu. :+
 
Ja, als je de fan die standaard achterin je kast weg haalt kun je de bouten gebruiken die bij de set zitten. Ik heb de fan laten zitten, dan de radiateur en daarna nog een fan geplaatst. Daarvoor waren de bouten te kort dus ff 4 langere gepakt in de garage. :+

Uiteraard kun je er gewoon elk 120mm fan op zetten. ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top