Het grote "bling bling" topic #3

hee:P
weet iemand of ik ook eerst met een koperborstel te werk kan gaan, en daarna opschuren? of heeft iemand daar ervaring mee

voor
[IR]http://album.partyflock.nl/67353877.jpg[/IR]

na
[IR]http://img20.imageshack.us/img20/575/foto028p.jpg[/IR]

Nog lang niet klaar hoor :)

Waarschijnlijk omdat hij er trots op is, en misschien dat wij nog iets zien dat hij bijv. beter kan doen ofzo.

Ziet er op deze foto's goed uit hoor :) Nog effe doorzetten.

2lsdzkp.jpg

veel minder werk, laten verchromen :+

Hoi

Ik ben nieuwe op dit forum dus weet niet of dit de juiste plaats is voor mijn vraag, maar kon verder niet echt vinden wat ik zocht via de search ;)

Ik zoek dus iemand die tegen een vergoeding een aantal dingen van mijn scooter zou willen polijsten, zoals:

Voorvork poten
Carter + deksel
Klauwen
Rempotten
enz.

alles is heel fijn schoon geparelstraald

Wil je dit voor mij doen of meer info, graag een pm.

Staat deze post hier verkeerd, verplaats of verwijder hem dan maar. Laat dan wel ff weten waar ik wel moet zijn :p

thnx

Hoi

Ik ben nieuwe op dit forum dus weet niet of dit de juiste plaats is voor mijn vraag, maar kon verder niet echt vinden wat ik zocht via de search ;)

Ik zoek dus iemand die tegen een vergoeding een aantal dingen van mijn scooter zou willen polijsten, zoals:

Voorvork poten
Carter + deksel
Klauwen
Rempotten
enz.

alles is heel fijn schoon geparelstraald

Wil je dit voor mij doen of meer info, graag een pm.

Staat deze post hier verkeerd, verplaats of verwijder hem dan maar. Laat dan wel ff weten waar ik wel moet zijn :p

thnx
Waarom doe je dit niet zelf ? Het is geparelstraald dan is er bijna geen werk meer..

Ik deed mijn voorvork poten 2 uur over.
verf eraf halen etc bij.

Parelstralen geeft toch wel wat werk met zich mee hoor, die structuur wat dat geeft moet goed eruit halen.
Is dat, hm ja ik weet wel dat het beter is dan zandstralen.
Maar in Belgie heb je zo een dingen niet veel..

Een uitlaat polijsten, is dit te doen. Een helemaal geroeste Yasuni R.
Vind het zonde, is dit te doen mooi schuren en polijsten.

Veel schuurwerk maakt voor mij niet uit, maar krijg je het overal even mooi en geen vlekken. ?

Back