Het grote ''bling bling'' topic

Status
Not open for further replies.
juist, enkel weet dragsterlover dat je zoiets beter in een donkere ruimte fotografeerd, komt imo het gepolijste mooier uit. Wat ook in dit geval is :p
 
Over dat verchromen, dat ze stralen voor het verchromen is complete onzin, het is geen poedercoaten. Als je het straalt maak je het alleen maar duurder voor jezelf, dan zijn ze juist weer veel langer bezig met slijpen. Je hebt meerder stappen voor het eigenlijke verchromen zelf, eerst slijpen ze het voorwerp helemaal, dit maakt het duur, want dit kost veel tijd. Daarna word het geborsteld en gepolijst. Dan word het vernikkeld en dan pas verchroomd. Verkoperen doen ze niet altijd naar mij weten.. :).
kijk maar eens op www.chroomtechnologie.nl
Het chroom van tegenwoordig is wel veel dunner dan vroeger, dit komt door een aantal regels. Als je echt dik chroom op je voorwerpen wilt hebben kun je eventueel naar polen gaan, dit is ook goedkoper, maar je hebt wel eerder last van misverstanden en het eventueel kwijtraken van voorwerpen.
 
en de kwaliteit is vaak ook ruk :X
heb nu 2 bedrijven geprobeerd, 1e nou polijsten van me eigen zag er mooier uit dan het chroom wat daar op zat :X
2e wacht ik al een half jaar op.
 
Niet lullen, maar foto's posten ;)

Mijn carterdekseltje :)

1912blok.jpg
 
welke korrels gebruik je jordy? en dan gwn belgom ofzo :)?

Ik begin met 40 ofzow, lekker snel kaal en dan tot en met 1200.
Maar ik gebruik geen water, iets anders....

En belgom? Wat een rotzooi, heb het laatst ook gekocht omdat iedereen belgom hier zo geweldig vind. Het is super dof, vergeleken commandant 4 en gewoon een groen blokje van de Gamma.

Oi
 
inderdaad commandant is veel beter
en daarna gebruik ik altijd auto poets van cartek om het extra te laten glimmen
 
Ik begin met 40 ofzow, lekker snel kaal en dan tot en met 1200.
Maar ik gebruik geen water, iets anders....

En belgom? Wat een rotzooi, heb het laatst ook gekocht omdat iedereen belgom hier zo geweldig vind. Het is super dof, vergeleken commandant 4 en gewoon een groen blokje van de Gamma.

Oi

wat gebruik jij dan ipv water ?

Doe jij eerst commandant op de borstel en dan dat groene spul ?
 
Met het groene blok polijst ik het helemaal op,

Met commandant 4 haal ik alle lelijke strepen en vaagheden eruit.
Ik gebruik WD40 i.p.v water ;). Daardoor gaat het al extra glimmen met schuren.
 
Ook gewoon met de lappenschijf.

Zo snel gaat WD40 niet op hoor, je doet er best lang mee ;).
Het is ook dikker dan water, en het schuurt ook veel lekkerder dan water...
 
Ok , chill .

Ik zal het binnenkort eens proberen als ik weer moet polijsten , mijn achtervelg moet er toch aan gaan geloven :).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top