Het grote ''bling bling'' topic

Status
Not open for further replies.
Hier heb je iemand uit Rotterdam wat ik laats van iemand kreeg als je ze zelf polijst is het 60 euro perstuk schijnbaar maar dan heb je geen garansie op je groom. Laat me anders ook even iets weten als je wat meer weet want ik heb nog geen tijd gehad voor te bellen.

ik heb laatst gebeld naar hun en er werdt toen gezegd dat het 225 eu per velg was voor het compleet verchroomen dan

mijn velgen heb ik ook laten chromen. 225 is ex btw

mijn velgen heb ik ook laten chromen. 225 is ex btw

is dat voor 2 velgen? of voor 1 ?
hier ligt de prijs tussen de 70 en de 150 euro per velg voor het verchrome. Het ligt eraan hoe je de velg ernaar toe brengt, gepolijst zal wss minder kosten dan wanneer je ehm in lak aanleverd.

pff, heb nog een carterkap + waterpomphuisje liggen, in de winter een warm plekkie zoeken en maar ff aan de gang...

is dat voor 2 velgen? of voor 1 ?
hier ligt de prijs tussen de 70 en de 150 euro per velg voor het verchrome. Het ligt eraan hoe je de velg ernaar toe brengt, gepolijst zal wss minder kosten dan wanneer je ehm in lak aanleverd.

als hij gepolijst is moeten ze m ook stralen.
als je dus zelf iemand kent die kan stralen ben je al een eind op weg.

ik ben nu bezig met mijn frame:)(aluminium) heb hem al bijna helemaal met korrel 60 geschuurd en heb ook al schuurpapier tot korrel 1200 liggen.. heb ook al zo'n lappending voor op de boormachine maar ik heb nog zoiets nodig toch voor op de boormachine hoe heet dat ookalweer? en welke polijstspul is het beste? en verder nog wat tips voor het beste resultaat?

kan de search wel gebruiken maar dan krijg ik 1001 verschillende antwoorden

grtz

met dat lappending kan je ook polijsten, anders bij een bouwmarkt ff kijken.

Zijn verschillende soorten polijsmidden, Belgom, Commandant etc. Als je met een pasta polijst kan je met Belgom Alu nabewerken, Belgom is vloeibaar en geeft extra bling bling...

Als ik me velgen terugkrijg ga ik daar aan beginnen..

OMG hij begint weer. Nog niet verleerd he? :P. Gegrapt heur ben benieuwd wat je er dit keer van bakt :P.

Zal maar weer eens met men carterdeksel bezig gaan. Was bij korrel 600 gebleven. Nu nog ff verder met 600 dan 800 en dan 1000 en dan amar eens polijsten denkz.

Yup, me to,

regen doet niet veel goeds voor gepolijste spulletjes, dus maar weer me carterkap, waterpomphuis, velgrandjes, en rempotjes+ remhevels zolishe:D

ik heb nog wel wat liggen, just 4 fun, weet niet of ik er tijd voor heb, ga er iig geen tijd voor vrijmaken :P

zo goed als alle metalen zijn verchroombaar.
goud kun je ook verchromen, staal ook, platinum waarschijnlijk ook :)

correct me if I'm wrong

Klopt niet wat je zegt :) Chroom hecht totaal niet op aluminium.
Velgen van een scooter is gememd staal en aluminium hoeveel % weet ik niet precies.
Als je een scootervelg dus wilt laten verchromen moet het eerst verkoperd worden.

Status
Not open for further replies.
Back