Het grote ''bling bling'' topic

Status
Not open for further replies.
BFE EVO SR said:
M'n spullen laten vernikkelen:

vragen als: Wie, wat, waar en hoeveel? worden NIET beantwoord

dan moet je je spul ook niet komen showen hiero. sommige mensen verneuken echt het forum hiero.

sorry maar dit is mijn mening! en wou ik ff kwijt.

sorry voor offtopic

dit topic of het hele forum?
ivm hele forum geef ik je gelijk.

maarja, dat vernikkelen vidn ik eigenlijk nog mooier als chromeren. :W

Sandor said:
dit topic of het hele forum?
ivm hele forum geef ik je gelijk.

maarja, dat vernikkelen vidn ik eigenlijk nog mooier als chromeren. :W

der zijn veel mensen op het forum die zo,n groot ego hebben waar ik kotsmisselijk van word.

vroeger hielp iedreen je,kon je nog eens wat vragen. nu kan je 9 van de 10 keer de tering krijgen en het zelf uitzoeken.

maarja ik hou op met zeiken.

vind het spul prachtig hoor van die gast daarniet van, en is ook niet hoofdzakelijk op hem gericht.

nu ontopic.

Ziet er mooi uit,

Maar zeg dan gewoon dat je het particulier hebt laten doen ofzo,
Dit is echt reacties uitlokken...

AFTERSHOCK said:
dan moet je je spul ook niet komen showen hiero. sommige mensen verneuken echt het forum hiero.

sorry maar dit is mijn mening! en wou ik ff kwijt.

sorry voor offtopic

Tja ik SHOW het inderdaad, meer niet. Er zijn tegenwoordig gewoon teveel simpele zielen die niks anders kunnen als pm's sturen met: waar heb je het laten doen? Wat kost het? Dus krijg bij wijze van spreken 100 keer zo'n pm en je wordt er schijtziek van. Want beetje orginaliteit staat bij mij toch wel in een hoog vaandel.

Plus dat als dus niemand er niks meer zou showen blijft er geen forum meer over, houdt dat wel in gedachten.

En zolang mensen het mooi vinden hoezo zou ik het dan hier verneuken? Als ik het niet wil zeggen is dat toch gewoon mijn ding? Dit is niet dat ik jou nu wil zwart maken maar gewoon omdat tegenwoordig gewoon niemand de moeite neemt zelf iets op te lossen. En dan ben ik zeker niet degene die ze er dan wel mee gaat helpen. Ik moet het tenslotte ook zelf uitzoeken.

Gearox_911 said:
Ziet er mooi uit,

Maar zeg dan gewoon dat je het particulier hebt laten doen ofzo,
Dit is echt reacties uitlokken...

Als ik reacties zou uitlokken hoezo reageer ik dan daar niet op?

Last edited:
carterkap hergedaan met een doekje :P

DSC02470.JPG

DSC02472.JPG

En die cil.... :D

Ontopic: Ik ben ook aant polijsten, maar het gaat niet zo goed. Ik ben aan het polijsten met het borsteltje wat bij mijn dremel zat. Klein ding van een cm groot :( En ik krijg er allemaal strepen van, je ziet zeg maar precies waar ik met de borstel ben geweest, soort streejescode (weet niet hoe ik het ander moet zeggen).
Mijn vraag dus: Wat doe ik fout en zijn er grotere borstels voor op een dremel?

Alvast bedankt!

der zijn veel mensen op het forum die zo,n groot ego hebben waar ik kotsmisselijk van word.

vroeger hielp iedreen je,kon je nog eens wat vragen. nu kan je 9 van de 10 keer de tering krijgen en het zelf uitzoeken.

maarja ik hou op met zeiken.

vind het spul prachtig hoor van die gast daarniet van, en is ook niet hoofdzakelijk op hem gericht.

nu ontopic.

Helemaal mee eens! Je bent al gauw n debiel als je iets niet zelf kan en hier om hulp vraagt, terwijl t forum daar in 1e instantie voor gemaakt is ;)

En die cil.... :D

Ontopic: Ik ben ook aant polijsten, maar het gaat niet zo goed. Ik ben aan het polijsten met het borsteltje wat bij mijn dremel zat. Klein ding van een cm groot :( En ik krijg er allemaal strepen van, je ziet zeg maar precies waar ik met de borstel ben geweest, soort streejescode (weet niet hoe ik het ander moet zeggen).
Mijn vraag dus: Wat doe ik fout en zijn er grotere borstels voor op een dremel?

Alvast bedankt!

Je kan veel beter een borstel in je boormachine rammen voor de grote oppervlakken. Gaat t allemaal veel sneller en netter. Voor de kleine opp en hoekjes pak je dan de dremel

Probleem!!

Ik ben bezig met een aluminium plaat polijsten, begonnen met korrel 180 daarna 240,360 en 500, zodra ik deze klaar heb stap ik normaal altijd over op 2 matjes waar ik de korrel niet precies van weet alleen dat ze fijner zijn dan 500.

Hier heb ik nog nooit problemen mee gehad tot nu toe, zodra ik begin te schuren lijkt het of ik met korrel 80 bezig ben, het slaat compleet dof en is dieper bekrast dan dat het was na korrel 500. Ook heb ik al geprobeerd de matjes te schrappen en meteen over te gaan op waterproof 800,1200,2000 hier krijg ik hetzelfde resultaat van.

Ik snap er dus echt niks van aangezien ik hier met 50 dingen polijsten nog nooit last van heb gehad, graag hulp dus :).

Pic voor de duidelijkheid:

deeltje ff geschuurd, dr boven is na korrel 500.

Hoe hoger je met korrel gaat hoe matter het wordt (bij mij dan toch)
en na het polijsten blinkt het gewoon.

dat het groffe korrel lijkt zal wel zo lijken maar niet zo zijn, want dat kan niet.
gewoon doorschuren tot 1200 nat en dan polijsten.

Status
Not open for further replies.
Back