Het grote ''bling bling'' topic

Status
Not open for further replies.
Hoe hoger je met korrel gaat hoe matter het wordt (bij mij dan toch)
en na het polijsten blinkt het gewoon.

dat het groffe korrel lijkt zal wel zo lijken maar niet zo zijn, want dat kan niet.
gewoon doorschuren tot 1200 nat en dan polijsten.

Nee dat staat er dus ook in, het probleem is niet alleen dat het dof slaat, het aluminium kan er (lijkt het) gewoon niet tegen, er staan diepere krassen in dan eerst. Dat het met waterproof schuren niet meer blingt weet ik :).

hmm, rare zooi dan.
die matje wat je gebruikt, zijn dat niet scotch matjes?
die dienen voor plastiek allesinds zover ik ervan ken.

mss dat je nu gewoon nog diepe krassen ziet van het schuren die eruit moeten? igg vidn ik het zeer raar.

hmm, rare zooi dan.
die matje wat je gebruikt, zijn dat niet scotch matjes?
die dienen voor plastiek allesinds zover ik ervan ken.

mss dat je nu gewoon nog diepe krassen ziet van het schuren die eruit moeten? igg vidn ik het zeer raar.

Nee, ik heb al heel veel dingen in mn leven gepolijst, waaronder ook veel aluminium. Altijd die matjes gebruikt en hier heb ik nooit problemen mee gehad.

Die diepe krassen komen nadat ik het ga schuren ermee, ik zat tot en met 500 gewoon goed, grote krassen was ik allang kwijt :).

Vaag probleem..

Maarja hoe lang heb je dit nu al, maandje ofzo.
Als ik jou was zou ik het dus gewoon 500 schuren en dan meteen polijsten, dat wordt gewoon mooi;)

Ik snap zijn probleem.. dit heb ik ook met m'n voetenplaatje..

Ik snap er geen snars van dus ben ik er maar op een gegeven moment mee gestopt.

Vaag probleem..

Maarja hoe lang heb je dit nu al, maandje ofzo.
Als ik jou was zou ik het dus gewoon 500 schuren en dan meteen polijsten, dat wordt gewoon mooi;)

Ga ik denk ook maar doen, begin helemaal overnieuw, want de krassen die er nu weer in zijn gekomen door dit gekloot kan ik er met 500 nauwelijks uitkrijgen,..

weet iemand waar ik 2 SR velgen kan laten verchromen?? niet een link zoals goudengids.nl maar echt gewoon direct contact met de verchromer per telefoon of email :D dankje

die komt uit frankrijk zijn vergromer dus dan kun je denk ik betr laten zitten en dat kosde 300 euri Per velg.

Hier heb je iemand uit Rotterdam wat ik laats van iemand kreeg als je ze zelf polijst is het 60 euro perstuk schijnbaar maar dan heb je geen garansie op je groom. Laat me anders ook even iets weten als je wat meer weet want ik heb nog geen tijd gehad voor te bellen.

Ron Gebuijs

Galvamé Oppervlaktetechnieken

Willingestraat 41,3087 AN, Rotterdam

Postbus 59108, 3008 PC, Rotterdam

Tel: +31-(0)10-2999505 / Fax +31-(0)10-2990514

ron.gebuijs@galvame.nl

ok, maar 300 per velg is wel GIGANTISCH duur...
maar ik hou dat adresje ff in mijn hoofd , heeft er nog iemand
een verchromer een goede?

Hier heb je iemand uit Rotterdam wat ik laats van iemand kreeg als je ze zelf polijst is het 60 euro perstuk schijnbaar maar dan heb je geen garansie op je groom. Laat me anders ook even iets weten als je wat meer weet want ik heb nog geen tijd gehad voor te bellen.

ik heb laatst gebeld naar hun en er werdt toen gezegd dat het 225 eu per velg was voor het compleet verchroomen dan

Nu ff eerlijk, zijn die TNT Chrome carterkappen goed of niet goeed? Ik Kick nooit dus dat scheelt, maar na een wintertje is het chrome er dan gewoon vanaf? en zijn ze wel van alluminium?

Status
Not open for further replies.
Back