ik heb na het polijsten altijd kleine soort vetvlekjes dit krijg ik niet weg met een doek of reinigingsmiddel. Als ik er met de dremel overheen ga verschijnt ie weer op een ander plekje waar de dremel is geweest. Hebben jullie hier ook last van en hoe krijg je het mooi weg.
ik heb na het polijsten altijd kleine soort vetvlekjes dit krijg ik niet weg met een doek of reinigingsmiddel. Als ik er met de dremel overheen ga verschijnt ie weer op een ander plekje waar de dremel is geweest. Hebben jullie hier ook last van en hoe krijg je het mooi weg.
aan de foto te zien is de poot zeer strak! als ik jou was zou ik hem lekker laten en die andere flink gaan aanranden
van jouw vorkpoten zie je toch haast nix zo laag hangt hij straks
En ik maar doorschuren op die carterdeksel van mij 8P. Ben nu bij 600 en scheur nog steeds maar door.. Was van plan om hierna nog korrel 800 te pakken en dan nog eens 1000 en dan te gaan polijsten 8P
aan de foto te zien is de poot zeer strak! als ik jou was zou ik hem lekker laten en die andere flink gaan aanranden
van jouw vorkpoten zie je toch haast nix zo laag hangt hij straks
Dat je niet veel van de poot ziet , hoeft nogaltijd niet te zeggen dat het niet tot in de puntjes verzorgd hoeft te zijn . Die andere poot komt heus wel binnenkort aan de beurt , maak je daar maar niet druk over .