Het grote "bling bling" topic #3

Je komt de bocht echt niet door met een stompe stalen buis.

Het beste is een staafje eraan lassen, en met een uitdeukertje de deuk eruit tikken.

Ja wat heb je daar nou mee gedaan, ik zag hem ook op Lausitzring, is het alu en dan alles gepolijst? Het ziet er in ieder geval heeel netjes uit!

Mooi werk Jordi!
Ik kom ook maar ff met wat nieuws:).

Voorpootjes weer opgepoetst en vandaag met de dremel m'n carbje een beetje gepolijst.

21bw678.jpg

28rk5jl.jpg

Last edited:
hallo ik heb een vivacity silversport gekocht en ik wil het moterblok polijsten omdat het helemaal is geoxideert.
tijd is geen probleem ik heb de komende 5 maanden nog tijd (moet nog 16 worden).
maar dan heb ik 2 vragen

1
-is het waard voor een gewone scooter
2
-kan er blanke lak over?

en ik wil mijn velgen ook polijsten er zit nog verf op gewoon er af schuren tot 1200?(verf is er voor een deel afgebladderd)

greets ferdi

hallo ik heb een vivacity silversport gekocht en ik wil het moterblok polijsten omdat het helemaal is geoxideert.
tijd is geen probleem ik heb de komende 5 maanden nog tijd (moet nog 16 worden).
maar dan heb ik 2 vragen

1
-is het waard voor een gewone scooter
2
-kan er blanke lak over?

en ik wil mijn velgen ook polijsten er zit nog verf op gewoon er af schuren tot 1200?(verf is er voor een deel afgebladderd)

greets ferdi
Ik heb mijn blok ook gedaan ik vind het de moeite waard.
Een blok is wel klotewerk omdat je veel hoekjes en kantjes hebt.

Blanke lak kan er wel over maar dan blinkt het minder hard.
Ik zou gewoon elke keer bijhouden met belgom.

Mijn sr velgen ben ik ook mee bezig, dan kun je best eerst verfafbeit gebruiken en dan beginnen schuren tot 12000wp of verder.

Blok en velgen is wel SUPER veel werk.

Ik heb eens SR velgen gepolijst, daar ben ik gewoon een maand mee bezig geweest incl polijsten, en elke dag heb ik wel zitten schuren. Van 120 tot 800 ofzo. :P

Ik moet nog 5 maanden wachten tot ik 16 word dus ik heb tijd zat :D had jij trouwens een maand over een velg gedaan of over 2 velgen in een maand? :)

Back