Het grote "bling bling" topic #3

ligt er gewoon aan hoeveel zin je erin hebt,

ik heb mijn frame (check pagina terug) in 3 dagen geschuurd en gepolijst.

velgen is gewoon beetje kut met alle kleine hoekjes maar moet ook wel lukken

Heb mijn vorkpoten laatst ook ff 10minuten opgepoetst.
374386553.jpg

Zo was die voor de opknapbeurt:
oudefoto.jpg

Nog ff een foto'tje dat je goed kunt zien hoe 't gepolijst is:
yasunic219.jpg

& 1tje van de achterkant waar alleen de uitlaat was gedaan, ophanging etc. nog niet:
yasunic214.jpg

Hier de onderdeeltjes van de uitlaat "geblingeeed":
yasunic216.jpg

yasunic218.jpg

*Edit: Ik had zo'n pennetje als gasbrandertje, voor fijne lasnaden, maar deze is kapotgegaan (zijn namelijk erg gevoelig).
Maar nu zit ik dus met een probleem, want dit was de laatste die ze hadden bij de winkel waar ik hem heb gehaald..
Waar kan ik deze gaspennetjes weer vinden? IEMAND?

Mvg

Last edited:
hey allemaal als ik de spullen allemaal koop hoe duur kost het dan te samen?. en hoe lang duurt dat polijsten voor 2 aerox velgen?. kan iemand dan ook zeggen wat ik letterlijk nodig heb voor mijn velgen te polijsten ik heb niets van die stuff hier. of stuur een pic van all die spullen en de benaming als je wilt :o

Last edited:
20/25 euro, commandant/belgom, heel veel schuurpapier en liefste ook nog polijstborstel voor op je boormachine.

benamingen moet je zelf maar opzoeken daar is genoeg over geschreven. 2 aerox velgen duurt als je met machine schuurt zon middag. Met de hand ben je wel een zondag zoet, of meer ;)

met de hand schuren raad ik je niet aan heb ik ook bij een velg gedaan meer als 10 uur schuren. xD
je kan beter verfafbeit gebruiken.
voor polijsten moet je net het spulletje vinden wat je zelf fijn vind en een mooi resultaat geeft. :)
o ja niet met de hand polijsten (is kut en duurt lang).

grtz ferdi

Back