Indo-R*mix Well-Known Member 5 December 2007 #661 J-tuning said: MHR sticker op een yasuni8P Click to expand... Ja boeiend.. kyke of die eraf brandde ma doet die dus niet
J-tuning said: MHR sticker op een yasuni8P Click to expand... Ja boeiend.. kyke of die eraf brandde ma doet die dus niet
DeJongh Well-Known Member 5 December 2007 #662 Indo-R*mix said: Ja boeiend.. kyke of die eraf brandde ma doet die dus niet Click to expand... Had je misschien ook wel vantevoren kunnen bedenken aangezien Yasuni stickers ook gewoon blijven zitten +pippi+
Indo-R*mix said: Ja boeiend.. kyke of die eraf brandde ma doet die dus niet Click to expand... Had je misschien ook wel vantevoren kunnen bedenken aangezien Yasuni stickers ook gewoon blijven zitten +pippi+
Indo-R*mix Well-Known Member 6 December 2007 #664 DeJongh said: Had je misschien ook wel vantevoren kunnen bedenken aangezien Yasuni stickers ook gewoon blijven zitten +pippi+ Click to expand... ja okej, Hij is er nu tog al af dus What's The problem....
DeJongh said: Had je misschien ook wel vantevoren kunnen bedenken aangezien Yasuni stickers ook gewoon blijven zitten +pippi+ Click to expand... ja okej, Hij is er nu tog al af dus What's The problem....
Jordi. EPC/RST 7 December 2007 #665 Indo-R*mix said: ja okej, Hij is er nu tog al af dus What's The problem.... Click to expand... is ook totaal geen probleem... vond het alleen zo pauper uitzien goed dat je hem eraf hebt gehaald
Indo-R*mix said: ja okej, Hij is er nu tog al af dus What's The problem.... Click to expand... is ook totaal geen probleem... vond het alleen zo pauper uitzien goed dat je hem eraf hebt gehaald
Roel. Well-Known Member 14 December 2007 #669 Volgens mij niet, hij had hem ook niet tekoop gezet volgens mij.
Reneej Well-Known Member 16 December 2007 #670 chrome tnt deksel chrome kickstart polijsted carterdeksel boutjes (voor zover die erin zitten) polijsted velgrand achter polijsted velgrand voor polijsted blok polijsted waterpompdeksel e13 bovenkantje binnekort: YSS veer (goud met zwarte spiraal)
chrome tnt deksel chrome kickstart polijsted carterdeksel boutjes (voor zover die erin zitten) polijsted velgrand achter polijsted velgrand voor polijsted blok polijsted waterpompdeksel e13 bovenkantje binnekort: YSS veer (goud met zwarte spiraal)
De_allerheilige BAS 20 December 2007 #671 kwaroks said: Volgens mij niet, hij had hem ook niet tekoop gezet volgens mij. Click to expand... jawel want ik had interesse in zijn kapjes:W @ hierboven, nu die uitlaat nog
kwaroks said: Volgens mij niet, hij had hem ook niet tekoop gezet volgens mij. Click to expand... jawel want ik had interesse in zijn kapjes:W @ hierboven, nu die uitlaat nog
H hemelaar Well-Known Member 20 December 2007 #672 polijsten Hé jongens, Ik heb m'n c16 laatte stralen en wil deze ook gaan polijsten nu is mijn vraag hoe moet ik beginnen? daar bedoel ik mee schuurpapier etc. alvast bedankt en Gr Hemelaar
polijsten Hé jongens, Ik heb m'n c16 laatte stralen en wil deze ook gaan polijsten nu is mijn vraag hoe moet ik beginnen? daar bedoel ik mee schuurpapier etc. alvast bedankt en Gr Hemelaar
Wesley S. DE EMHAER BOY! 20 December 2007 #673 Hier mijn uber C30 :W (Kan nog wel een poets beurtje gebruiken) Maar heeft iemand een foto van een verchroomde C30 (kan niks vinden via search) en omdat hij al gepolijst is kan ik hem laten verchromen voor €50
Hier mijn uber C30 :W (Kan nog wel een poets beurtje gebruiken) Maar heeft iemand een foto van een verchroomde C30 (kan niks vinden via search) en omdat hij al gepolijst is kan ik hem laten verchromen voor €50
Boj Banned 20 December 2007 #675 Ik vind het allebij lelijk. Een uitlaat moet gewoon metaal zijn, mooie lasnaden en iets bruin gebakken. Héérlijk! :~ (of zoals matthew zijn uitlaat @ z'n ice. Gepolijst en daarna knalblauw/paars door de hitte:W)
Ik vind het allebij lelijk. Een uitlaat moet gewoon metaal zijn, mooie lasnaden en iets bruin gebakken. Héérlijk! :~ (of zoals matthew zijn uitlaat @ z'n ice. Gepolijst en daarna knalblauw/paars door de hitte:W)
Tom S. Well-Known Member 20 December 2007 #676 @ wesley Waar kun je hem laten verchromen voor 50 euro?? Voor een plaatje van een verchroomde c30 moet je ff op scooter-attack kijken, die duitsers hebben allemaal hun uitlaat verchroomd. grtz Tom
@ wesley Waar kun je hem laten verchromen voor 50 euro?? Voor een plaatje van een verchroomde c30 moet je ff op scooter-attack kijken, die duitsers hebben allemaal hun uitlaat verchroomd. grtz Tom
S Sandor ****** 20 December 2007 #677 morge ook mijn chrome bling bling hoogswaarschijnlijk zuruck uhu :W
Jurjen325 Koning 20 December 2007 #678 ErwinZ said: Had ik meteen gedaan, is mooier dan gepolijst imo. Click to expand... Dat lieg je! gepolijst is 100x mooier en wat bojt zegt is helemaal waar8) eerst goed polijsten en dan paar goede burnout's maken8)
ErwinZ said: Had ik meteen gedaan, is mooier dan gepolijst imo. Click to expand... Dat lieg je! gepolijst is 100x mooier en wat bojt zegt is helemaal waar8) eerst goed polijsten en dan paar goede burnout's maken8)
Lucien Volvo Amazon `70 21 December 2007 #679 Beter schuur je die c30 op met p1500 ofso, dan breng je naadjes terug met een KLEIN brandertje, en dan spuit je dur lak over. Verchromen is echt verschrikkelijk op zo`n pijp, zeker met een kevlar demper.
Beter schuur je die c30 op met p1500 ofso, dan breng je naadjes terug met een KLEIN brandertje, en dan spuit je dur lak over. Verchromen is echt verschrikkelijk op zo`n pijp, zeker met een kevlar demper.
ErwinZ GC Member 21 December 2007 #680 Vale-46 said: Dat lieg je! gepolijst is 100x mooier en wat bojt zegt is helemaal waar8) eerst goed polijsten en dan paar goede burnout's maken8) Click to expand... Een verchroomde uitlaat is mooier dan gepolijst imo. Tenzij het écht goed gedaan is natuurlijk :+. Maar origineel is een uitlaat het vetste 8).
Vale-46 said: Dat lieg je! gepolijst is 100x mooier en wat bojt zegt is helemaal waar8) eerst goed polijsten en dan paar goede burnout's maken8) Click to expand... Een verchroomde uitlaat is mooier dan gepolijst imo. Tenzij het écht goed gedaan is natuurlijk :+. Maar origineel is een uitlaat het vetste 8).