Het grote "bling bling" topic #2

Status
Not open for further replies.
Als jij je gasschuif teveel opschuurd en polijst. heb je kans dat hij valse lucht langs de gasschuif gaat trekken.

normaal gezien is schuif al soort van verchroomt dus blingbling genoeg.
 
Ik vind het allebij lelijk. Een uitlaat moet gewoon metaal zijn, mooie lasnaden en iets bruin gebakken. Héérlijk! :~

(of zoals matthew zijn uitlaat @ z'n ice. Gepolijst en daarna knalblauw/paars door de hitte:W)

iid, mooi blank staal met lasnaden is veeeeeel vetter!
Ik vind verchroomde en gepolijste uitlaten alles behalve reeesz...
Netzoals gepolijste cillinders :X dat vind ik ook zo fout...
 
Zooo :W en natuurlijk de smoes: in het echt blingt het harder ;)

Van dit:
cimg5809bb4.jpg


Naar dit:
cimg5848rk0.jpg


cimg5847mg4.jpg
 
Beter begin je weer opnieuw. Je moet langer blijven schuren, tis gewoon net alsof er van alle korrels nog strepen in zitten oid.

Ik zal morgen de kelk van mijn neppe keihin eens proberen te polijsten , kijken of ik dan iets merk waarom dat het eventueel niet nice zou worden:).
 
Mwah, het spul laat zich makkelijke schuren zeg maar :P
Maar misschien komt het omdat ik een "nep" polijstsetje heb (niet van dremel zelf) :P
 
Ik heb nieteens een polijstsetje van dremel:P. Ik kreeg em altijd strak met schuren en dan belgom smeren:P.

Ik deed dat eerst altijd bij TJ. Dan kwam ik daar binnen lopen en moest ik direct beginnen met schuren/polijsten van kelken. Die waren altijd te extreem bling.

Gewoon de tijd ervoor nemen en niet te snel klaar willen zijn.
 
Mwah, probeer van de week nog wel even opnieuw te schuren :P

en haal je carb ook ff helamaal uit elkaar:) schuurt echt een stuk fijner, ik doe ook met de frees altijd de vorm van de kelk wat "vlakker" maken zeg maar. daarna gewoon echt schuren en vooral nat schuren (wd40/water) dat geeft een nog beter resultaat:W
 
Ik had hem ook helemaal uit elkaar gehaald en had met water geschuurd en waterproof schuurpapier.. Maar hoe bedoel je met WD40 ? Gewoon op je schuurpapier spuiten oid :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top