Het grote "bling bling" topic #2

Status
Not open for further replies.
nu die uitlaat nog:rolleyes:

stont wel in de planning, maar zitten op sommige plekken beetje putjes van roest ofzo ik weet niet wat dat is, echt geen beginnen aan. 15 minuten op 1 plekkie schuren met korrel 80 en het is nog niet weg. had de moed opgegeven na 1 week. laat hem nu gewoon mooi bruin verkleuren zoals die voorheen was.
 
Maar heeft iemand een foto van een verchroomde C30 (kan niks vinden via search) en omdat hij al gepolijst is kan ik hem laten verchromen voor €50 :P

geen geld man. die gozer waar ik de mijne heb laten stralen kon het ook via via doen, 150 euro :L

voor 50 euro zou ik het doen! jij woont tog ook omgeving r'dam?? kun je ff pm'en waar je dat laat doen dan :W bvd
 
Galvermate oid, vriend van me kwam er mee :)
Maar als ik hem verchroom dan komt er zoiezo een carbon demper op of de demper word ook verchroomed even kijken :)
 
http://galvame.nl/

die toevallig? over galvermate kan ik niks vinden

maar die 50 euro geld dus alleen voor die gepolijste uitlaat, is dat omdat daar geen lak enzo op zit? want op die van mij zit wel blanke lak + olie erop gesmeert. moet zeker eerst weer gestraalt worden dan?
 
[ir]http://xs122.xs.to/xs122/07515/DSC04007.JPG[/ir]
[ir]http://xs122.xs.to/xs122/07515/DSC04009.JPG[/ir]
[ir]http://xs122.xs.to/xs122/07515/DSC04014.JPG[/ir]

Ik ben toch van mening verandert, chrome is echt veeeeeel netter dan gepolijst. zeker dit chrome, echt top gedaan :W
 
Netjes Sandor :W :~

http://galvame.nl/

die toevallig? over galvermate kan ik niks vinden

maar die 50 euro geld dus alleen voor die gepolijste uitlaat, is dat omdat daar geen lak enzo op zit? want op die van mij zit wel blanke lak + olie erop gesmeert. moet zeker eerst weer gestraalt worden dan?

Juist hun, maar het zal voor jouw meer kosten omdat ze die nog eerst moeten polijsten denk ik en dan pas kunnen verchromen. Als het goed is kan de mijne 1x in de verchroom bak :W
 
Even een vraagje over het polijsten van een keihin, gewoon de gasschuif er uit halen dan netjes schuren tot van 80 t/m 1200 en dan polijsten dmv. van een dremel neem ik aan ?

cimg5809oi7.jpg
 
niet te veel, krijg je huge ass speling op je gasschuif met als gevolg dat je brommer/scooter nooit fatsoenlijk stationair loopt. Ik zou alleen de kelk en venturi polijsten, de gasschuif staat als het goed is toch altijd vol los. En daarbij blijf aluminium nooit lang mooi icm benzine, het oxideert zo weer.
 
Ja, waarom niet :P ?

edit; wss doet hij ook de inlaat + ventura + gewoon de buitenkant?

Dan kan hij dus geen speling op z`n gasschuif krijgen..
 
En over dat verchromen, als je uitlaat al gebruikt is zul je em toch echt eerst moeten uitbranden. Moet je na gaan wat er gebeurt als al dat roet en olie in het verchroombad terechtkomt. Je kunt altijd wel wat voorbehandelen aan je te verchromen spullen, maar ze zullen er nooit direct in gaan. De uitaat moet van binnen echt schoon zijn.
@ justin, ik las dat hij de gasschuif zelf wou gaan polijsten, dat leek me geen puik plan.. :P
 
he das mijn blok:P
het maakt geen flikker uit of je het polijst of niet!
iedereen heeft een andere mening...
buitenkant heb ik gewoon voor de lol gedaan, pure verveling:P niets prestatiegericht!
 
Origineel zijn alle keihin's vrij grof vind ik maar op dat plaatje heeft het geen nut kan je beter de kelk strakker afwerken op de carb..

Glimmende kelk is wel fun maar verder niet zo heel veel nut denks..
 
De schuif is misschien hardverchroomd tegen slijtage? Aangezien gasschuiven het bij crossers het zwaarst te verduren hebben. Ook om een goede afdichting te krijgen, denk maar aan voorvorkpoten etc.
 
tja goede afsluiting, zo'n goede afsluiting moet het toch niet hebben, het kan alleen lucht zuigen, en niet wegblazen, en een motor zuigt de lucht aan die hij nodig heeft en niet meer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top