Hier mijn velgjes en waterpompdeksel in beginstatus. Je ziet er nog weinig bling in eigenlijk maargoed
De waterpompdeksel was ooit wel netjes maar is al heel lang niet meer gepoetst en er zitten krassen van de uitlaatophanging op
Ook een heel klein beginnetje met de uitlaat gemaakt ooit, maar ik wilde toen weer blazen dus is nu weer verkleurt en gaan roesten
[IR]http://i8.tinypic.com/6g2of38.jpg[/IR]
[IR]http://i12.tinypic.com/6h5t1rr.jpg[/IR]
Nu ik het zo bekijk ziet het er wel erg beun uit trouwens, die groene (tijdelijke) massadraden, erg lelijke uitlaat en de demper die steeds rondjes draait
zal binnenkort eens voor de grap een foto van maken hoeveel gesoorte bouten en moertjes ik heb liggen in de kast, kon toen echt veel spul krijgen via en kennis en toen alles maar gekocht
zal binnenkort eens voor de grap een foto van maken hoeveel gesoorte bouten en moertjes ik heb liggen in de kast, kon toen echt veel spul krijgen via en kennis en toen alles maar gekocht
Haha, ja blingt nog heel slecht, maar ik laat alvast de voor zien en dan komt de na. De waterpompdeksel is opzich wel redelijk goed als ik hem poets en de velgrand is in het echt ook best netjes, op die foto zie je er niets van.... Maar de rest van de velg is alleen nog maar geschuurd.
Dat polijsten is echt niks voor mij, ben 3 dagen bezig geweest met schuren, en vanavond lopen polijsten... ben niet tevreden en misschien maar beter dat ik het gewoon spuit... Geef mij maar een auto om te polijsten, gaat een me een stuk beter af...
Dat polijsten is echt niks voor mij, ben 3 dagen bezig geweest met schuren, en vanavond lopen polijsten... ben niet tevreden en misschien maar beter dat ik het gewoon spuit... Geef mij maar een auto om te polijsten, gaat een me een stuk beter af...
Ik had die velgranden helemaal glad geschuurd, geen krasje of putje meer te zien... tot korrel 1000 geschuurd, leek mij glad genoeg, ga ik polijsten, zie ik ineens weer allemaal putjes zitten... Nou dan gaat je zin wel over als je net 3 avonden heb zitten schuren