Het grote "bling bling" topic #2

Status
Not open for further replies.
Ik heb een derbi achtervelg, die wil ik polijsten.
Nu zitten der allemaal lelijke putjes in die velg (gewoon omdat die oud is en de vorige eigenaar er niet echt bijgehouden heeft)
Met welke korrel adviseren jullie mij om te beginnen. ik heb al 1000,1200

mvg paul

ik zou goed grof beginnen om al die putjes eruit te krijgen ( korrel 100 oid ) daarna goed lang met 200 en is het lekker vlak, daarna gewoon 400 t/m 1200

Ligt wel een beetje aan hoe diep die putjes zijn natuurlijk, misschien kan je wel met 400 beginnen. Maar waarschijnlijk kan je met 180 wel beginnen.

Ik ben bezig met me voorvork poten maar daar zitten van die lastige hoeken in zoals een SR poot bijvoorbeeld. Hoe doen jullie dat in de hoekjes en tegen de randjes aan die vierkant zijn? Want die putjes krijg ik er echt niet uit met me hand?

wie polijst nu schroeven :?

8P

ik ook erwinz wees ma niet bang;)

wat feuteu's
update07-02.jpg

update6.jpg

update115-02.jpg

P1010037-1.jpg

details doen et hem hea;)

edit: check laatste foto de bougie8P
was puur voor de lol:o

Last edited:
Ik deed het ook hoor, kost ook niet veel werk, zeker niet met nieuwe imbusboutjes die haal je alleen ff langs je polijstborstel en ze blingen al :)

ja daarom en ik vind et gewoon vet strak als dat soort dingen netjes afdgewerkt zijn, je ziet te vaak een mooie scooter met ragbouten overal in zoals bij remklauwen etc. dan vind ik em al snel niet mooi meer..
moet et trouwens wel rvs wezen hea anders is het zo snel weer minderzz

wel eerst de bovenkant strak maken, doe ik door het schroefje in te spannen in de boormachien, ik deed het in de kolomboor en een vijl op de boortafel, beun maar het werkt.. :P. En dan met schuurpapier verder, scheelt veel als je het allemaal met de hand gaat doen.

Status
Not open for further replies.
Back