Het grote "bling bling" topic #2

Status
Not open for further replies.
inderdaad jouw foto is ook niet uber scherp, je maakt een foto van je remportje maar dat is juist hetgene wat niet echt scherp op de foto staat.

en nu geen excuus van kan m anders niet o pde foto krijgen, dat kan wel degelijk :)

8)
( tot korrel 280 8P)
men neemt
DSC03576.JPG

en paar minuten later bekomt men:
DSC035942.JPG

DSC03586.JPG

DSC03593.JPG

Ik ga meestal ook maar tot korrel 400, met een een paar goede borstels en pasta krijg je het even netjes en scheelt je de helft tijd.

Bij mij werkt het ook beter tot 2000 :D
Zolang de krassen eruit zijn, tot die korrel kun je ong schuren.:)

scheelt ook of je handmatig doet of met een machine.

Korrel 240 voor een schuurmachine is echt veeeeel fijner dan 'handmatig' korrel 240.

scheelt ook of je handmatig doet of met een machine.

Korrel 240 voor een schuurmachine is echt veeeeel fijner dan 'handmatig' korrel 240.
Inderdaad ik werk ook met bandschuurmachine (vlakke stukken) en schuurborstels (of die dingen heten) die je bij Sandor ook 3 op de foto ziet liggen, gaat stukken sneller.

8)
( tot korrel 280 8P)
men neemt
DSC03576.JPG

is dat zon complete polijstset bij een autospeciaal zaak ofzo? zag er bij zon zaak ook 1 liggen, 40 eu ofzo. allerlij borstels enzo. ziet er strak uit bij jou :)

620856ow1.jpg

me carterkap.
bovenste randje van carter ook zo gepolijst

ben alleen die ronde bus van me kicker kwijtgeraakt onderweg eraf getrilt O-)

hier in een winkel, van het merk pferd (zoek op google)

die borstels maken eigenlijk soms groeven.
die links naast het kleine borsteltje was perfect.
korrel 280 geen krassen schurend. was eerder een mat.
alles wat op de foto te zien is kost samen 46 euro.

Juist zoiets zoek ik. Schuren gaat opzicht wel, maar zodra je bij die hoekies komt is het feest. zitte nog beetje krassels enzo van grovere korrel en heb geen zin omdat nog is te gaan doen

die borstels schuren zegmaar, en welke korrels heb je dan? 120 180 280?

tot 400 wat een aardige korrel is al om te polijsten.

de hoekjes heb ik goed opgelost haha.

lange schroef gepakt, stuk schuurpapier errond draaien en vastzetten met een stuk ducktape, behalve de top dan, daarmee schuur je. die schroef opspannen in het boormachine en gas erop.

Status
Not open for further replies.
Back