Het grote "bling bling" topic #2

Status
Not open for further replies.
Wie weet kan jou melk wel een dagje zijn bedorven waardoor en per ongeluk een dodelijke bacterie in komt, die er voor zorgt dat jij zo nodig moet schijten dat je die dag niet meer van de wc komt. Je droogt uit en schijt je zelf helemala te pleuris en je sterft....

Dood ga je toch.. Hoe? Jah dat weet je niet 8P.

Mja, alleen heeft roken geen enkele toegevoegde waarde als je er nog niet aan bent verslaafd, behalve voor mensen die denken dat ze "uitstraling" krijgen van het beet houden van een sigaret. Dus beginnen aan roken is iig nooit intelligent.:p

Ontopic:

Chroom

Het laatst had iemand hier een website neergezet met schuurpapier tot korrel 8000, ik dacht Allerheilige,
kan die persoon die website nog eens even door pm'en aub :)

Bij ons in Hoogvliet (Rotterdam) zit een zaakje en die heeft schuurpapier tot rond de 4500 8P Zou helemaal gek worden als ik dat moest schuren..

Kan wel wat voor je kopen en opsturen haha ;)

Yo leef jij nog :p
is al lang geleden dat jij dat bericht poste

ik woon in Spijkenisse
dus hoogvliet is niet dichtbij :p

Bij welke winkel heb jij het toen gehaald ???

Peace
nick

Ja, waarom zou je die ook niet doen? Als je die andere toch al laat verchromen, dan net zo goed allemaal :#.

spa0232lh1.jpg

Voorvelg en achtevelg beide verchroomd
Voorvork poten ook verchroomd (zijn nog niet op foto zichtbaar)
carterkap verchroomd, blok gepolijst (geen idee of dat verchroomd kan worden anders gaat dat ook mee :) )
tnt stuurpen verchroomd
tnt stuur verchroomd
Jiffy verchroomd

Denk dat het dit zowat is

Velgen lijken op deze foto meer gepolijst :P.

Als je geld voor verchromen hebt, kan er ook wel een mooi laklaagje van af :+. Of staat dat nog in de planning?

Velgen lijken op deze foto meer gepolijst :P.

Als je geld voor verchromen hebt, kan er ook wel een mooi laklaagje van af :+. Of staat dat nog in de planning?

Deze zijn wel degelijk verchroomd ...

En dit forum past de foto aan, veel te wazig, knk f...

Status
Not open for further replies.
Back