ErwinZ GC Member 14 August 2007 #461 [Ir]http://i11.tinypic.com/4lz4q68.jpg[/Ir] n000h :+. Telefoon kwaliteit .
ErwinZ GC Member 14 August 2007 #466 Wat is er zo vreemd aan bouten polijsten dan? 8P. Zijn de bouten voor uitlaatophanging en remklauwen etc, is toch niet zo raar of wel .
Wat is er zo vreemd aan bouten polijsten dan? 8P. Zijn de bouten voor uitlaatophanging en remklauwen etc, is toch niet zo raar of wel .
N Nizzell Pomp die shit ! 15 August 2007 #471 effe een vraagje bij het polijsten van je velg niet alleen het randje maar alles doen jullie dan ook de achterkant polijsten ? waar de adapter zit ? en de buiten kant , waar de band op komt ???
effe een vraagje bij het polijsten van je velg niet alleen het randje maar alles doen jullie dan ook de achterkant polijsten ? waar de adapter zit ? en de buiten kant , waar de band op komt ???
Shuhad Dont hassel the hoff 15 August 2007 #472 Waar de band op komt is natuurlijk helemaal niet nodig.. voor de rest zou ik alles polijsten behalve in de velg spaken zelf.
Waar de band op komt is natuurlijk helemaal niet nodig.. voor de rest zou ik alles polijsten behalve in de velg spaken zelf.
S Sandor ****** 15 August 2007 #473 uiteraard niet, de binnenkant laat ik gewoon staalgrijs. wel zuiver dan. hiermee bedoel ik dus de binnnekant van de spaken he. best wel een stomme vraag he, je doet wat je wil. daarmee basta
uiteraard niet, de binnenkant laat ik gewoon staalgrijs. wel zuiver dan. hiermee bedoel ik dus de binnnekant van de spaken he. best wel een stomme vraag he, je doet wat je wil. daarmee basta
Martijn. Well-Known Member 16 August 2007 #475 even nieuwe polijst spulletjes uitgeprobeerd:W Remklauw adapter rempot deksel