Het Foto Uitlaat Topic #3

dat was idd het probleem heb het moertje er maar opgedraaid en rustig terug recht geklopt en hij ging er na een tijdje wel af.

nu neem ik aan dat de schroefdraad in de demper blijft zitten? zo meteen maar eens proberen de rest eruit zien te peuteren. ;)
zie toch dat er demperwol inzit. die zal waarschijnlijk aan vervanging toe zijn. als het niks word, heb ik hier nog wel een dempertje liggen... maak ik zoon systeempje waar melf het net over had.

maakt die met grotere gaatjes in die buis dus minder geluid?
[ir]http://i702.photobucket.com/albums/ww22/janvn_photo/ABCD0002.jpg[/ir]
 
Last edited:
ja,
Draadeindes doe ik ook altijd gewoon eraf sleipen en er nieuwe op laten lassen als je scheef zijn of draad slecht.

En bij een shot doe ik de las aan bijde kanten nog versterken want die breken ook nogal snel....
 
142eeec.png


Mijn ding op het moment :P Zaten allemaal roest/vet vlekken op, dus moest hem oppoetsen, dus hij is iets meer metaalkleur geworden geloof ik. Komende week op de testbank voor het eerst met die uitlaat :)
 
Op een originele scooter zeker geen lelijke uitlaat :)

Wat is er met je reflector op je spadbord gebeurd eigenlijk? gesmolten door oude uitlaat?
 
Ja, bij de originele uitlaat kwam de reflector dicht bij de uitlaat. (bijna er tegenaan)
Kun je dus wel begrijpen dat na een lang ritje van +/- 50KM dat ding gewoon wegsmolt.

Dus niet goed over na gedacht bij Aprilia, haha.
Oude uitlaat was dan ook 27.000km oud.
 
Tuurlijk, prop eruit ge'popt' met een tang, die paste er perfect in.
Schoot zo los..

Het uiteinde is een beetje sier geloof ik, zit een kleiner tuitje in als je goed kijkt.
Tot zover heb ik een aardige verbetering gemerkt tegenover de standaard uitlaat.

Zo trekt ie hem beter door naar 80/85 teller, harder kon ik niet daar kon ik geen lang genoeg stuk voor vinden in de stad.
Met de standaard uitlaat was dit 75 en 80 met geluk.

Heb er overigens nog steeds de standaard rollen in van 6.5 grams, moet ietsje lager denk ik maar dat zien we nog wel even.
Trekveertjes moeten er ook nog nieuw in want heb de verkeerde gekregen van ScooterPowerShop.
Dus als iemand nog belang heeft bij een setje veren voor de Malossi Fly/Deltaclutch (met die zwarte gewichtjes) stuur een pm :)
 
als je verkeerde gekregen hebt lijkt het me logisch dat ze je terug mag sturen en de gene krijgt die je we'll besteld had... als je verkeerde besteld had is het een ander verhaal natuurlijk...

wat voor uitlaat had je eerst? die bij de bocht uit 2 delen bestaat?
 
als je verkeerde gekregen hebt lijkt het me logisch dat ze je terug mag sturen en de gene krijgt die je we'll besteld had... als je verkeerde besteld had is het een ander verhaal natuurlijk...

wat voor uitlaat had je eerst? die bij de bocht uit 2 delen bestaat?

Heb goeie besteld, maar laat maar zitten. Verpakking is open gemaakt dus krijg je maar 75 procent van het aankoop bedrag terug, en heb geen zin om te gaan ouwehoeren met die verzendkosten etc, voor mij geen SPS meer.

En ja, gewoon de originele uitlaat, met katalysator.
 
Tuurlijk, prop eruit ge'popt' met een tang, die paste er perfect in.
Schoot zo los..

Het uiteinde is een beetje sier geloof ik, zit een kleiner tuitje in als je goed kijkt.
Tot zover heb ik een aardige verbetering gemerkt tegenover de standaard uitlaat.

Zo trekt ie hem beter door naar 80/85 teller, harder kon ik niet daar kon ik geen lang genoeg stuk voor vinden in de stad.
Met de standaard uitlaat was dit 75 en 80 met geluk.

Heb er overigens nog steeds de standaard rollen in van 6.5 grams, moet ietsje lager denk ik maar dat zien we nog wel even.
Trekveertjes moeten er ook nog nieuw in want heb de verkeerde gekregen van ScooterPowerShop.
Dus als iemand nog belang heeft bij een setje veren voor de Malossi Fly/Deltaclutch (met die zwarte gewichtjes) stuur een pm :)

std lopen ze zo'n 80/85 en zelfs wel 90 op de tellen , dus was die van jou gewoon niet goed afsgesteld ;) (dus geheel std onbegrensd!)

verder zit er std 6,8 in om precies te zijn ,met 72 sproeier oonbegrensd.

ik vind het een leuke vervanger ,maar std uitlaat loopt ook al super , wat ook mooi loopt is de std italiaanse versie voor de SR racing , is ook een kopie van van SIto plus , dit loopt ook beduidend beter dan de nederlandse std pijp.
 
Ja, bij de originele uitlaat kwam de reflector dicht bij de uitlaat. (bijna er tegenaan)
Kun je dus wel begrijpen dat na een lang ritje van +/- 50KM dat ding gewoon wegsmolt.

Dus niet goed over na gedacht bij Aprilia, haha.
Oude uitlaat was dan ook 27.000km oud.

Same here!
Heb nu Sito.
Maar had heb nu ook me spatbord eraf gehaald
 
lekker goed voor de rest van het blok , al dat zand erin :X

en die vastzitten de chokekabels e.d. ;)

spatbord kun je @ www heel mooi aanpassen ,gewoon zager/frezen , en wel langs het randje wat er al zit , dan verwijder je meteen de reflectoren en heb je er geen last meer van :)
 
Ach, is een scooter die gebruikt word door wind en weer. Hoeft er niet bling bling uit te zien.
De uitlaat fluit trouwens, nu denk ik dat dat iets te maken heeft met die grote ronde ring waar het uitlaat tuitje weer in zit..

Erg irritant, en eens even kijken of ik er iets aan kan doen.
 
Back
Top