Het Foto Uitlaat Topic #3

blokje zelf helemaal in elkaar gezet? ziet er een nette rs uit alleen hoe die demper vastzit (aan je frame?) vind ik een beetje snel opgelost. als hij helemaal in elkaar staat wil ik het resultaat wel een keer zien. :)

ja ik doe alles zelf behalve tunen

maar hoe de uitlaat vast zit is gewoon een aluminium stripje (gepolijst) en ik zou geen andere manier weeten om het te doen xD
op deeze foto komt het ook niet egt mooi uit

maar er komt alleen nog maar een onderkuip en fighter kapje op en dan doe ik er niks meer aan , het gaat hard en hij staat er wel netjes bij dus vin het wel best , de tcr sr gaat voor
maar als ik nog een zin heb bouw ik hem weer terug maar normaal
zo was die altijd tot me rug het begaf x'D

[Ir]http://i785.photobucket.com/albums/yy133/w-poort-rs/SNC00704.jpg[/Ir]

Last edited by a moderator:
yasuni r verkocht nieuw uitlaatje binnen

dyaj41.jpg

ligt dit nu aan mij of is dit een zelf in elkaar geflanste ophanging?

of is het gewoon geen mina maar dat denk ik niet.

edit foto even vergeten :+

76205499-tecnigas-uitlaat.jpg

mja stond toevallig 1tje dichtbij tekoop.. had even hier wat rondgekeken en daar kwam ik bij het volgende uit dat het best een goeie uitlaat is op stnd cilinder.
misschien dat ik hem wel koop ik weet het nog niet. lijkt me wel leuk een paar testpijpjes hebben.

trouwens 80 euro? op scootparts was hij 100 geloof ik. wat zou die pijp nog waard zijn?

Heb dat ding onder mijn honda, maakt lawaai en is snel lek. Ook nieuw, gekregen gelukkig ;) Leuk voor als je maar af en toe rijdt. Als je er mee naar het centrum of dagelijks naar school moet.. zou ik liever een origninel uitlaat pakken

waar moet je op letten bij deze uitlaat? als hij al zo cheap is zal ie wel met weinig onderhoud niet al telang meegaan zeker.

juist wel , een Next is van vrij dik plaatstaal en gaat dus eigenliijk juist te lang mee..

mja , ligt natuurlijk aan veel dingen ..

Heb ook zo'n ding onder die van mij gehad toendertijd. Maakte toen wel een leuk geluid vond ik. En ding liep de teller er uit. (aerox) Dus laat staan 70 echte km's of zo?

Nooit geen gedonder mee gehad en het liep perfect.

Te lang? Een uitlaat kan nooit te lang meegaan dacht ik zo :)

ik vind van wel , aangezien een uitlaat zo verrot word dat het er niet meer uitzien , vol met kool gaat zitten , overal gaat lekken door de demper en alles vast gaat zitten (bouten)..

ik kocht minimaal elk jaar een nieuwe pijp , scheelt een hoop geklooi ook.

een gebruikte uitlaat kopen is vaak ellende kopen , zeker als je bedenkt dat nieuwe pijpen niet zo duur zijn..

ik heb toevallig vorige week nog een uitlaat afgesteld die ook "goedkoop" was , een Gianelli shot , zat helemaal vol met kool , demperhuls zat los (versleten) , de demperklem was in de huls gesleten , dus ook los.. enz. enz..

voor een paar centen heb je een leuk uitlaatje zoals de Tecnigas TREK , 95 euro en is naar mijn mening gewoon een Bidalot S2..

zeg nou zelf , toch een mooi uitlaatje voor dat geld?

TECNIGASTREK.jpg

Last edited:
dat is trouwens al een hele verbetering die ophanging! maar als je zo even vergelijkt verschild buiten dat punt niet veel dan het vorige plaatje. hij is wel anders in elkaar gelast. maar dat boeit denk ik niet erg veel..

Ik vindt die Technigas Uitlaat zeer mooi , ik wou gaan voor een Bidalot S2 maar die kost 200,- euro , klpt het dat deze Uitlaat maar 95,- kost ??? nu ga ik toch aant denken .

Back