Het Foto Uitlaat Topic #3

Zo'n uitlaat(ook c21 c30) wordt toch met de hand gemaakt?
Zal wel een prijskaarje aan zitten.
Zeer mooi pijpje!

Is met de hand maken een pluspunt?
Ik betaal liever voor spullen die door mooie machines zijn gemaakt
Inderdaad een erg mooie uitlaat, dat zeker
Voor de looks had je eigenlijk een twins PVL moeten hebben :P
 
Ze worden als massaproduct laser gesneden enz.. Maar worden wel met de hand getigt. Zover ik weet zijn er ook geen robot tig lasarmen omdat het toevoegmateriaal nog een probleem vormt om goed toe te voegen..
 
Het is of straat of asfalt en kabels op me carb? Wat is daarmee?
Hij past toch niet meer heb een ophoog blokje :P

zonder spatbord komt daar water in en gaat je chjoke vastzitten en/of roesten de kabels kapot en gaan ze zwaar of knappen steeds ;)

en het is natuurlijk niet goed voor de rest zoals bedrading e.d.
 
Ze worden als massaproduct laser gesneden enz.. Maar worden wel met de hand getigt. Zover ik weet zijn er ook geen robot tig lasarmen omdat het toevoegmateriaal nog een probleem vormt om goed toe te voegen..

net wat op youtube aan het zoeken geweest. maar geen enkel filmpje hierover gevonden.

zou wel eens leuk zijn om dat proces te zien, hoe ze inde fabriek gemaakt worden enz.
niet dat ik nog nooit iemand zien tiglassen heb ofzo...:z lijkt me gewoon is een keer interessant.

idd mooie R/T
 
zonder spatbord komt daar water in en gaat je chjoke vastzitten en/of roesten de kabels kapot en gaan ze zwaar of knappen steeds ;)

en het is natuurlijk niet goed voor de rest zoals bedrading e.d.
Als ik me rijbewijs heb en dus veel meer rijd zal ik wel weer een spatbord plaatsen en gaat me ophoog er ook weer af.
Ik rijd nu toch alleen met droog weer :P.





Lijkt me ook wel leuk om te zien hoe zoiets gemaakt word.
Mailtje sturen naar Het Klokhuis? :P
 
wow super mooi gelast die r/t uitlaat. echt super netjes alles. vind de vorm trouwens wel minder. staat volgens mij best wel omhoog ?
 
Ze worden als massaproduct laser gesneden enz.. Maar worden wel met de hand getigt. Zover ik weet zijn er ook geen robot tig lasarmen omdat het toevoegmateriaal nog een probleem vormt om goed toe te voegen..


Van de Yasuni site :)
Ik dacht er ook ergens een filmje van te hebben gezien, maar kan me hier ook in vergissen.

Robotic welding (E.W.S.) and manual welding (“hand-made”) procedures are used, which when combined with the vast experience of our technicians and operators and our manufacturing and quality control processes, ensure a technically-perfect product.
 
Mijn collectie :+ moet er maar weer is vanaf zien te komen

23htamt.png


DPR 80
BigBore
BigBore
DPR 80
DPR 80
 
Back
Top