This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Foto Uitlaat Topic #3

ja technigasjes zijn echt vooruit gegaan, de dempers nu staan ook veel beter dan die blauwe dempers. of zijn die er nog steeds ?

maar zou het denk ik toch niet kopen.
 
Next-r ook nog gehad altijd zuinig op geweest na elke rit schoongemaakt en elke keer als ik thuis kwam olie erop aan het eind van de dag., en nadat ik na 2 weken me scooter weer terug van de politie zattie onder de roest.

Helaas de RS70 die ik nu heb in alu laten coaten ( foto's staan in dit topic) zie ik dat er toch roest op is gekomen.
Binnenkort maar weer laten stralen en in het zwart gooien
 
ja technigasjes zijn echt vooruit gegaan, de dempers nu staan ook veel beter dan die blauwe dempers. of zijn die er nog steeds ?

maar zou het denk ik toch niet kopen.

die zijn er nog ja. tja dat jij hem niet koopt snap ik wel. vind het totaal geen mooie uitlaat trouwens... die trek wel btw. maar het word maar een testpijpje. als hij nog in goede staat is natuurlijk.
 
Wat een gelzwam hier, het is toch een uitlaat foto topic?

Ontopic:

HR2 @ mn oude runner:



Team04 @ mn oude runner:




HR2 @ mn oude zipje:


 
nog even terug komen op die pijp die ik eerder poste.

wie kan mij met zekerheid zeggen dat die voor een mina hor is? de eigenaar denkt dat die voor een peugeot is..

anders maar eens gaan vergelijken..
 
Is idd een minarelli uitlaat. Bij peugeot loopt de bocht heeeeel anders:

[ir]http://a.imageshack.us/img8/9027/melikev.jpg[/ir]
 
wist niet zeker of peugeot ook horizontale blokjes gemaakt heeft... daarmee dat ik al dacht dat het niet echt kon kloppen.. heb wel een uitlaat voor het vergelijken, dus moest het een andere zijn dan laat ik hem wel daar.
 
De nieuwe peugeots hebben inderdaad ook een horizontaal blok, maar volgens mij lopen die ook wat anders.

Als ik jou foto in ieder geval vergelijk met een minarelli uitlaat vind ik hem er veel op lijken.
 
nou die kerel zei echt dat ie van een peugeot kwam.. van zen pa zen scootert en dat ze hem verkochte omdat hij teveel lawaai maakte...

denk niet echt dat wat hij zegt klopt..(buiten het lawaai) wand hij ging zo onder mijn mina.. maar wat een KUTherrie man :| tov bv mijn navigator... is dit normaal? denk dat het echt 3keer erger is :/ en het klinkt nu niet bepaald mooi..
[ir]http://i702.photobucket.com/albums/ww22/janvn_photo/ABCD0015.jpg[/ir]
als dit trouwens offtopic gaat open ik wel ff een nieuw topic.

edit, nieuwe pakking heeft al wat geholpen.. maar vind het geluid nog altijd kut.
 
Last edited:
Voor goed monteren en checken of hij luchtdicht is. Achter (waar demper begint) kan ook een nieuwe pakking als hij daar lek is. En dan fatsoenlijke demperwol erin kopen. Stil wordt het waarschijnlijk niet, beschaafder misschien wel
 
Voor goed monteren en checken of hij luchtdicht is. Achter (waar demper begint) kan ook een nieuwe pakking als hij daar lek is. En dan fatsoenlijke demperwol erin kopen. Stil wordt het waarschijnlijk niet, beschaafder misschien wel
daar voelde ik idd dat hij daar niet helemaal luchtdicht is. men pa was al een nieuwe pakking gaan halen voor de mond. dat heeft toch al een hele hoop opgelost. (durfde de straat niet op met dat ding )
Tja, is en blijft een tecnigas. Vul de demper eens opnieuw met goede dempwol.
ga ik idd een keer doen. uitlaat gaat er morgen toch af. voor hem wat op te lappen. (oa die pakking die lodewijk zegt) heb dat ding nog niet goed afgesteld. omdat ik de spullen er nog niet voor heb. zal morgen eens naar de staat van die demperwol kijken. en misschien apart topic openen?
 
Mwa is denk ik niet nodig een nieuw topic te maken ? Wat wil je allemaal nog weten dan ? Als je die dingen hebt vervangen is de herrie al een stuk minder, dat weet ik zeker. En als je wil weten hoe je demperwol moet vervangen kan ook in kleine vraagjes topic denk ik.
 
maak dan meteen de gaatjes in de geperforeerde pijp in je demper schoon en als het kan een maatje groter allemaal , icm nieuwe demperwol zal dit al stukken stiller zijn .

verder ,goeie olie gebruiken , dat scheelt ook in geluid in de toekomst (met oog koolafzetting)

ik heb zelf een extra demper liggen die ik erbij op zet als ik zulke uitlaten tegenkom , zodat de buurt er niet zoveel last van heeft dat ik een brommer aan het maken ben
 
haha, dat had ik al vernomen via de searchs dat je dat soms deed. ook dat je 2x rond die buis wat demperwol genoeg zou moeten zijn..

moet je die demper trouwens gewoon losdraaien? heb er al wat kracht opgezet maar dat ding komt dus niks los... dit stukje van de demper bedoel ik dus.
[ir]http://i702.photobucket.com/albums/ww22/janvn_photo/ABCD0016.jpg[/ir]

vraag het maar even voor ik die demper verneuk. =)