Het Foto Uitlaat Topic #3

Nee idd maar je kunt nu wel zeggen of je een chrome pijp wilt of niet :p

Mijnes vanmorgen:

einiwn.jpg


Nadat ik er klaar mee was :) :

2lw9s1.jpg


2pq50zk.jpg


Dempertje lichtjes op gepoetst met Belgom, werkt heel erg goed.

Is dit nou trouwens nog begrensd of niet ? Want er zat eerst nog een dunne ring tussen en een dun pijpje eraan, die heb ik er allebei uitgehaald maar ik keek er net even naar en het gat in de demper is nog altijd kleiner dan rond de pakking:

[ir]http://i49.tinypic.com/149rs5y.jpg[/ir]

M'n uitlaat heeft de winter tot nu toe gelukkig goed overleeft, alleen wat hele lichte roestvorming in de bocht, maar na een heel jaar rijden vind ik dat toch best netjes. Vind het wel erg jammer dat een vriend van me met zijn tas tegen mijn uitlaat is gekomen. Hierdoor zit er een lelijke smeltvlek in de bocht naar de demper toe. Op de 3e foto zie je het heel goed omdat er licht van de lamp op valt. Homo's met hun schoudertasjes ook :L
 
Last edited:
Iemand hier uit het dorp had een keer alleen de bocht (dus vanaf de cilinder naar waar de uitlaat zo'n beetje onder je scooter vandaan komt) netjes gepolijst, dat had opzich wel wat vond ik.
 
Haha ja idd, weet niet hoe vaak hij er mee heeft gereden hoor. Bij mij roest dat stukje overigens nooit, ligt er natuurlijk aan hoelang je rijd voordat je het onderhoud, en wat voor weer het is. Ik rij alleen op kurkdroog wegdek met zo min mogelijk losliggende zooi als zand er op, hooguit een kwartiertje en dan gelijk insmeren met vanalles :p
 
Ja mensen overdrijven graag.
Desalniettemin is het wel heel erg dat je gewoon begint te polijsten met de uitlaat onder de scooter.

Maarja, als het voor jou werkt, waarom niet.
 
Nog even mijn c21 die ik opgeknapt heb;

Voor:

GroteFoto-3GFYWHMM.jpg


Na:
Hier nog zonder ophanging, demperklem gepolijst etc.
GroteFoto-3V3QIDA8.jpg


GroteFoto-SZYWYGFA.jpg


GroteFoto-7VSUB8UZ.jpg


GroteFoto-8TA73RM4.jpg


Met alles gepolijst:
GroteFoto-3OJK4UKT.jpg


GroteFoto-YQQGTW8E.jpg


Onderhand die middelste lasnaad ook verbeterd.
 
Haha ja idd, weet niet hoe vaak hij er mee heeft gereden hoor. Bij mij roest dat stukje overigens nooit, ligt er natuurlijk aan hoelang je rijd voordat je het onderhoud, en wat voor weer het is. Ik rij alleen op kurkdroog wegdek met zo min mogelijk losliggende zooi als zand er op, hooguit een kwartiertje en dan gelijk insmeren met vanalles :p
Ik heb mijn shot altijd super goed onderhouden, echter icm een roze top is de olie binnen 1min weg gebrand... niks aan te doen dusx|

@ferencz: Ziet er echt super goed uit!
 
Back
Top