Het Foto Uitlaat Topic #3

malossi is lekker bruin gebakken al :~ jammr dat ie daar maar hangt. Vooral de bling factor van de stage 6 vindk super (die zwarte dan, wit vindk ni zo mooi. Welk model is dat? pro of pro replica? Leuke uitlaatjes alleszins.

De witte vind je niet zo mooi? Het is gewoon dezelfde uitlaat man, enkel met een witte demperklem. 8P
 
|( ik haat wintermaanden..Effect is dat mijn leovinci op mijn schoolscoot nu zo door het leven gaat:

14k8f1f.jpg


effe ter verduidelijking: heb dat herrie ding elke keer ingesmeerd en ingespoten met olie, genoeg afgekuist..het hielp allemaal niet hij was een grote bonk vuil/roest en alles wat maar mijn uitlaat kan verpesten. Dus ik zeg: leve de zomer :love:
 
Nja als je dat Monster van de demper afhaalt zal het er in ieder geval een stuk beter uitzien, of pleurt dan heel de demper uit elkaar dat je daarom dat ding erop heb zitten?
 
Nja als je dat Monster van de demper afhaalt zal het er in ieder geval een stuk beter uitzien, of pleurt dan heel de demper uit elkaar dat je daarom dat ding erop heb zitten?

ding gaat dan niet uit elkaar pleuren hoor :p gwn omdat et vorige thema van me ludix monster was drm jah xD het gaat er wrs nog wel af..Jah wij mogen klagen e van et weer |( gelukkig dat mijn uitlaat maar 100 euro koste maar dan nog ;( lever de zomr nog altijd xD
 
PM 59? Ze zijn in ieder geval al jaren bekend als 360 uitlaten

Nog een rare, Burial
sil3.jpg


En een Proma indoor uitlaat, demper gaat ook over het achterwiel en dan weer richting de grond
Proma%20Indoor.jpg
 
lekker verragde uitlaat...

slechte foto..

wat wil je hiermee zeggen?

als je nou de uitlaat eens neerlegt op een plek waar ook licht is , en dan verder van de uitlaat af een foto neemt kunnen we er mischien ook nog een uitlaat van maken ;)
 
Zeg dan niet dat Bidalot een slap aftreksel van Yasuni is:rolleyes:


Ze zijn trouwens precies hetzelfde, op het tekentje na, wat vind je er dan "mooier" aan, het tekentje?
 
Back
Top