Shane
A.k.a. Podolski
Aangezien het vorige topic nogal was verneukt met 17x dezelde vragen, maak ik even een nieuwe aan.
Ik zal dit topic regelmatig nalezen en de beginpost dan ook aanpassen met nieuwe info. Dus voor je gaat vragen kijk eerst of je vraag al is beantwoord.
Minarelli
10 MM velgen:
Aerox
Slider
Neos
Booster
Spirit
Next
Sonic (kort blok, dus gaat alleen om voorvelg)
12 MM velgen:
Firefox
Phantom
Sr (alle types)
Benelli (alle types)
Beta Ark
Verder passen Mina velgen achter altijd, alleen moet je er wel op letten of het om DD of SD velgen gaat.
-----------------------------------------------------------------------
Piaggio
Runner/NRG/ICE (Piaggio) SD 110mm blok
achtervelg passen allemaal op elkaar, alleen de voorvelgen niet ivm grootte v/d remschijven (dus zou je of je remklauw moeten verplaatsen of desnoods een oversized schijf
Runner/NRG (Piaggio) DD blok
NRG/Runner/Stalker achtervelgen zijn zo uit te wisselen
voorvelg moet je mee oppassen, er zijn 3 of 5 punts remschijf nrg voorvelgen op een runner passen dus alleen de 5 punts (mits je een oversized 220mm remschijf voor de 3punts kan vinden)
Oud type zip: 100 MM trommel
Nieuw type zip: 110 MM trommel
De voorvelg zul je altijd moeten centreren doormiddel van busjes of ringen.
Als je nog andere merken ofzo weet; Post het, dan zet ik het in de begin post.
Ik zal dit topic regelmatig nalezen en de beginpost dan ook aanpassen met nieuwe info. Dus voor je gaat vragen kijk eerst of je vraag al is beantwoord.
Minarelli
10 MM velgen:
Aerox
Slider
Neos
Booster
Spirit
Next
Sonic (kort blok, dus gaat alleen om voorvelg)
12 MM velgen:
Firefox
Phantom
Sr (alle types)
Benelli (alle types)
Beta Ark
Verder passen Mina velgen achter altijd, alleen moet je er wel op letten of het om DD of SD velgen gaat.
-----------------------------------------------------------------------
Piaggio
Runner/NRG/ICE (Piaggio) SD 110mm blok
achtervelg passen allemaal op elkaar, alleen de voorvelgen niet ivm grootte v/d remschijven (dus zou je of je remklauw moeten verplaatsen of desnoods een oversized schijf
Runner/NRG (Piaggio) DD blok
NRG/Runner/Stalker achtervelgen zijn zo uit te wisselen
voorvelg moet je mee oppassen, er zijn 3 of 5 punts remschijf nrg voorvelgen op een runner passen dus alleen de 5 punts (mits je een oversized 220mm remschijf voor de 3punts kan vinden)
Oud type zip: 100 MM trommel
Nieuw type zip: 110 MM trommel
De voorvelg zul je altijd moeten centreren doormiddel van busjes of ringen.
Als je nog andere merken ofzo weet; Post het, dan zet ik het in de begin post.
Last edited: