Het Algemene Voorvork Topic !

Status
Not open for further replies.

Rene

Jupiler pilsener
Goed bij deze aangemaakt aangezien de laatste tijd veel vragen worden gesteld over F32 vorken, verlagingen, balhoofd diktes e.d .

1 Cetraal Topic net zoals velgen en stuurtjes.

Goed ik heb een keer het frame gehad van Erwin. zijn Phantom daar heb ik geprobeerd mijn Zip sp voorvork in te zetten dit ging Niet lukken een klein deel wel maar de stuurstang was dikker en lukte uiteindelijk niet.

Piaggio sp voorvork heeft een diameter van 2.5cm en het balhoofd "top frame" heeft een diameter van 5.0cm "Ring gemeten"

eigenlijk moet ik hem ff nog een paar keer goed nameten dit is ff snel uit gedachte.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

mag je ook foto's posten? jatog :D
in ieder geval, mijn net gespoten voorvork poten:

[ir]http://i14.tinypic.com/2uel9aa.jpg[/ir]
 
na nu er een topic is hier ook even een foto van me voorvork die verlaagd is 8) 8)

Foto=W7PQGPZT


Foto=SIRNVYEX
 
Last edited:
netjes hoor!
maar eigenlijk hadde het aerox pootjes moeten zijn, dat komt iets mooier uit op het voorwiel zoals je bij jou eerste foto ziet.
maar verder wel zeker mooi gedaan!
 
Ik ga een Bws Bump halen, deze voorvork veert niet meer. Wil nu een Malossi Fs32 voorvork halen. Past dit goed of kan ik beter de Fs32 poten er in gooien. en kan ik dan me orginelen velgen nog begruiken en deze uit centeren met busjes ?
 
netjes hoor!
maar eigenlijk hadde het aerox pootjes moeten zijn, dat komt iets mooier uit op het voorwiel zoals je bij jou eerste foto ziet.
maar verder wel zeker mooi gedaan!


dus jij vind het beter als de as van je voorwiel achter de poten zitten, zodat ze in je onderkap beuken? :p
 
dus jij vind het beter als de as van je voorwiel achter de poten zitten, zodat ze in je onderkap beuken? :p

ik vind dat er beter uitzien ja, ik heb het zelf ook en ze beuken zeker niet in me onderkap.
ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt :p
 
Hellow, ik kan via een kameraad een ice voorvork weten te bemachtigen, nu mijn vraag, past deze @ runner? heb al heel wat afgezocht maar niets gevonden dus...
als je mij kan helpen, ben je bedankt
Grtjes Timmy
 
attachment.php


Benelli of firefox Aangepast kroonstuk in Speedfight
Met daarin Aerox wielen (dmv busjes) en daarop een Speedfight stuur (dmv firefox stuur te combineren met Speedfight stuur)
 
door middel van bv een ring laten draaien die ertussen ken

maar dat zou ik niet zal wel stevig zijn maar met een snelle setup heb ik het liever goed vast :p

als je sr poten wilt ken je ook een hele voorvork van sr in de slider heb wel eens gezien dat dat ken

in de mijne heeft een area monoarm gezeten van de vorige eigenaar
 
Ik heb net me voorvork verlaagt van me rox, en ik vroeg me af hoeveel cm jullie jullie voorvorken hebben verlaagd?

Ik heb hem nu 3 a 4 cm verlaagt, meer ging niet want me koelvloeistofslang zit er dan voor bij het sturen :S
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top