Het algemene 'rechte stuurtjes' topic

Status
Not open for further replies.
Ik heb zelf een stage 6 clamp op me aerox maar vind hem niet echt stevig,
heeft iemand een ander leuk chroom clamp in bezit/gezien die wat steviger is, graag zou ik wat foto's zien.
 
Hoe dan ook, het staat erg goed en zit ook chill qua zitpositie :)

Thanks! :W

Ziet er idd erg netjes & afgewerkt uit!

Ik heb nu voor m'n "straatrox" 2 stuurtjes / clamps. 1 tnt vooruitstaande clamp icm recht sportstuurtje. (Wel leuk)
En 1 s6 chrome vooruitstaande clamp met chrome m-stuur dure versie. Dit vind ik op het moment wel het mooiste voor m'n scooter...
Maar zit met een probleem, ik heb speling op die s6 clamp. Naarboven en naar beneden zo'n halve cm. En van links naar rechts heeeeel ietsjes, wel irritant!

Ben sowieso van plan om een keertje een EPC stuurtje of iets in die richting te monteren, om te kijken hoe het staat!:)

Maar heeft iemand een idee hoezo ik speling heb op die s6 clamp? Hoe kan ik dit verhelpen?
 
Weet iemand misschien welke clamb er op een Sonic AC voorvork past ? :)

Mijn (Echte) EPC Clamb past niet echt 100%
 
hoe kan ik mijn km teller voor fiets goed bevestigen op typhoon?
ik dach aan klein plaatje tussen spaken lassen (niet ertussen maar er in) en daar het magneetje op schroeven en dan zit ik nog
met dat ontvangertje
 
Ik wil graag een sport stuurtje en een vooruitstaande clamp op een scooter gaan zetten, om zo meer beenruimte te creeeren.
Ik ben namenlijk 1,98m lang, en pas dus niet op een normale aerox ofzo.

Maar door een vooruitstaande clamp op een (het liefst beta ark) te monteren, hoop ik genoeg beenruimte te hebben.
Zijn er mensen met ervaring?
Die ook zo'n probleem hebben als mij?

Laat graag oplossingen horen, en plaatjes zien. :) (het liefst van beta ark)
En hoeveel centimeter extra ruimte krijg je ongeveer met een gemiddelde clamp en hoeveel met een van de grootste clamps?
 
Ik wil graag een sport stuurtje en een vooruitstaande clamp op een scooter gaan zetten, om zo meer beenruimte te creeeren.
Ik ben namenlijk 1,98m lang, en pas dus niet op een normale aerox ofzo.

Maar door een vooruitstaande clamp op een (het liefst beta ark) te monteren, hoop ik genoeg beenruimte te hebben.
Zijn er mensen met ervaring?
Die ook zo'n probleem hebben als mij?

Laat graag oplossingen horen, en plaatjes zien. :) (het liefst van beta ark)
En hoeveel centimeter extra ruimte krijg je ongeveer met een gemiddelde clamp en hoeveel met een van de grootste clamps?

Als je je kappen op de scooter laat zitten, zal je niet meer beenruimte creeeren door er vooruitstaande clamp erop te zetten. Want afstand tussen zadel en beenschild blijf natuurlijk het zelfde. Het is alleen dat je wat meer voorover zit.
 
Als je je kappen op de scooter laat zitten, zal je niet meer beenruimte creeeren door er vooruitstaande clamp erop te zetten. Want afstand tussen zadel en beenschild blijf natuurlijk het zelfde. Het is alleen dat je wat meer voorover zit.

Ik bedoel natuurlijk ook dat ik een sportstuur monteer.
Dan heb je toch hopenlijk wel meer ruimte? :eek:
 
Ik bedoel natuurlijk ook dat ik een sportstuur monteer.
Dan heb je toch hopenlijk wel meer ruimte? :eek:

Meer beenruimte niet hoor. De afstand tussen buddy en je beenschild blijft hetzelfde. Misschien omdat je wat meer voorover zit dat je iets meer ruimte maakt, maar dat scheelt niet veel hoor. Ik ben trouwens ook 1.95, en ik zet me voeten niet naar voren maar naar achter :p
 
Meer beenruimte niet hoor. De afstand tussen buddy en je beenschild blijft hetzelfde. Misschien omdat je wat meer voorover zit dat je iets meer ruimte maakt, maar dat scheelt niet veel hoor. Ik ben trouwens ook 1.95, en ik zet me voeten niet naar voren maar naar achter :p

En wat voor scooter heb jij dan? :eek:
 
Hey mense..
Ik zag laatst een Beta Ark met M - Stuur.. (gewone straat scooter) mijn vraag is rijd dat lekker of is het helemaal niks??

grtzz
 
sportstuur

Hallo iedereen , ik zit met een klein probleem en hoop dus dat iemand me kan helpen.Ik rijd met een suzuki katana en hij ziet er mooi uit maar zou er nog mooier uitzien als er een sportstuurtje opzat.
bij een katana zitten de stuurknoppen in de stuurkappen gebouwd en op een sportstuur geeft dat natuurlijk een probleem maar voor dit heb ik al een oplossing dus dat is niet het probleem. het probleem is welke stuurpen moet er op de standard voovork van de katana geplaatst worden??
ik heb gezien dat in deze voorvork de gaten voor de schroef waarmee je het stuur bevestigde zich vooraan en achteraan bevinden van de buis van de voorvork maar deze gaten zouden aan de zijkanten moeten zitten als je een traditionele stuurpen van tnt er op wil zetten.Nu is mijn vraag of er iemand een katana heeft met een sportstuur erop en mij wil vertellen welke stuurpen erop een standard voorvork van de katana moet, of is dit gewoon niet mogelijk?de dealer wil niet helpen omdat die vind dat het voor niets nodig is , en dat is misschien zo maar ik zou het toch 3x zo mooi vinden met een sportstuur op men scooter. ik hoop dat ik snel enkele reacties terug mag verwachten. ook ervaringen over hoe je de tank in de koffer bouwt zodat je dat lelijke spatbord wegkrijgt zijn alvast welkom.
groetjes Andy De Groof
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top